~.:[Skravletråd]:.~

Må bare dele dette gullkornet fra mini på snart 8..

Vi satt i sofaen igår mens sambo var på kjøkkenet. Gravid og oppblåst som eg e så.. Fises det endel :rolleyes: sa unnskyld meg. Da begynte hun å snakke nokså høyt om det at det var bra jeg sa unnskyld for å ha fese.. For å roe henne ned litt slik at sambo ikke skulle høre det så sa jeg shhh på tull til henne. Da blir hun stille et halvt minutt før hun erklærer at hvis sambo kommer inn og lukter at jeg hadde fese så skulle hun si at det var henne :D :D :D

Hahah da måtte eg jo bare si det til sambo og si at hu faktisk va villige til å påta seg fisen min :-P da ble hun skikkelig snurt for eg sko jo ikke si noe til han :-P

Haha, for ei herlig jente :)

Ånei uff... Er så utrolig trist :-( det må vær så fælt.
Jaa :( jeg får så utrolig vondt av henne... for å gjøre vondt værre måtte hun skrape ut mye også for kroppen klarte ikke rense det ut selv.. jeg gråt og gråt da jeg leste det :(

Våknet opp med tungt hodet og vondt i halsen. Great!

På vei til en kjempe travel dag på jobb, men da går vel også dagen fort.

Noen fler enn meg som drømmer mye om dagen? I natt hadde jeg visst latterkrampe. Holdt på å le meg i hjel lenge visstnok, og mannen hadde spurt mange ganger hva det var jeg lo av. Han fikk til slutt ut at meg at det var "poteten vel" før jeg lo litt til og sov videre :p

Jeg husker jeg drømte noe artig om rosa poteter men kan ikke huske hva. Har fått høre mange vitser og kommentarer om potet i dag, for å si det sånn ;p

Natt til mandag og mandag lå jeg og spydde konstant. Og diare. Tror jeg drakk en dårlig juice, den var est ut i kartongen selv om den ikke var gått ut på dato. Eller så var det omgangssyke. Er fortsatt medtatt, men mye bedre. Nå er jeg småkvalm, sikkert fordi jeg ikke har fått spist meg ordentlig opp igjen. Og jeg som hadde begynt å bli bedre av kvalmen, trodde egentlig den var over! Føler i alle fall veldig med dere som kaster opp hele tida, det er helt grusomt.

Jaja, da har snuppa fått vannkopper! Herlig det rett før jul ;) Hun er nå hjemme med pappen sin mens jeg sitter å venter på første svangerskapskontroll :)

Noen fler enn meg som drømmer mye om dagen? I natt hadde jeg visst latterkrampe. Holdt på å le meg i hjel lenge visstnok, og mannen hadde spurt mange ganger hva det var jeg lo av. Han fikk til slutt ut at meg at det var "poteten vel" før jeg lo litt til og sov videre :p

Jeg husker jeg drømte noe artig om rosa poteter men kan ikke huske hva. Har fått høre mange vitser og kommentarer om potet i dag, for å si det sånn ;p
Her drømmes det myyye. Helt vilt sære drømmer til tider. Har bl.a drømt jeg fødte også måtte vi ut også glemte jeg babyen og den lå alene hjemme :-o og i natt drømte jeg at jeg endelig fikk arbeid men var i en butikk som solgte babyluer (jobber i helsevesenet ellers liksom :-P) og at jeg fikk brev med info som jeg mistet så husket ikke når jeg skulle begynne og at jeg fortsatt sleit med kvalme men kunne jo ikke si det haha uff, travle netter

Jaja, da har snuppa fått vannkopper! Herlig det rett før jul ;) Hun er nå hjemme med pappen sin mens jeg sitter å venter på første svangerskapskontroll :)
Huff. . Greit å bli ferdig med det da men,kjedelig sånn før jul.. god bedring:)
Lykke til :)

Skal hente ny sykemelding og prøve å spør etter andre kvalmestillende da afripan ikke funke for meg...
Klarte eg å komme akkurat når de sko ha lunsj og må sitte å vente te de e ferdige? Mmmhm, sjølvsagt måtte eg det. Ugh

Uff, dette er så flaut men jeg drømte om sjefen i natt Hahaha. ... Han er seriøst veldig flott mann men har da aldri tenkt på han slik før!!!!
Var helt sykt å våkne og innse det var drøm...

MEN jeg drømte også en drøm til men husker bare det omhandlet ei venninne som hadde fått brannskade på øreflippen og årsaken var at katten hadde feber og høy kroppstemperatur :p
Men Hu hadde fått seriøst 3 grads forbrenning liksom Hahaha :p

Ei jeg kjenner mista nå :( ho var 11+3 :( får så sinnsykt vondt av henne :(

Sist eg var gravid mista ei god veninne av meg i uke 9 tror eg d var og ho måtte ta utskraping og alt mulig og ble kjempesjuk inn og ut av sjukehus.. Ho ble gravid ganske raskt etterpå men tålte ikkje å se meg på mange måneder..:/ Det er trist når sånt skjer, men er desverre ganske vanlig før uke 12.. :(

Sist eg var gravid mista ei god veninne av meg i uke 9 tror eg d var og ho måtte ta utskraping og alt mulig og ble kjempesjuk inn og ut av sjukehus.. Ho ble gravid ganske raskt etterpå men tålte ikkje å se meg på mange måneder..:/ Det er trist når sånt skjer, men er desverre ganske vanlig før uke 12.. :(

Jeg måtte ha utskrapning i uke 12 , dagen etter 1 års dagen til eldste jenta :(

Back
Topp