~.:[Skravletråd]:.~

Jeg har sovet godt og ikke drømt noe , ikke ligget våken i timesvis, ikke ligget å slitt med kvalme og hodepine og ikke våknet av at katten er klengete til tusen på meg!
Så fantastisk godt å få sove skikkelig. :-D OG våkne uten å kast opp eller kjempe med kvalme halve dagen før jeg klarer å stå opp. Idag sto jeg faktisk opp med sambo og hjalp med mini og fikk lov å fikse håret hennes (hu hater det normalt, idag spurte hu om hjelp :-o)
Håper resten av dagen fortsetter like bra, trenger det etter å ha ligget i flere uker nå

bah.. våknet opp, og fikk helt noia.. følte at jeg hadde mista alt av symptomer.. men så ble jeg bråkvalm og kastet opp skikklelig. aldri vært så glad for å kaste opp noen gang..

Hadde en så bra dag i går, ikke kvalm og masse energi! Siden jeg runder 12 uker om 2 dager tenkte jeg at endelig skal jeg slippe litt. Våkner i dag, kvalm og dødstrøtt... Usj...
Men, det positive er at det bare er 4 arbeidsdager igjen til juleferie! Gleder meg vilt til å fortelle mamma og pappa nyheten! Har slitt med å holde på hemmeligheten fordi jeg vil overraske i jula! :)

kom akkurat tilbake fra adventsfrokost med datteren min. jeg slet såååå med tårene!!! sang en stjerne skinner i natt <3 åååh <3 *hormonbombe*

Sitter klar for kamp,med ei Skål nudler. Mann og barn er sendt i bursdag :)

Back
Topp