Blir dere kvalm av de tablettene med kun folat? Jeg blir i hvert fall av omega 3 kapsler. Blæ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir dere kvalm av de tablettene med kun folat? Jeg blir i hvert fall av omega 3 kapsler. Blæ.
Skal du på noe tidlig ul? Blir spennende å se hvor mange som er der inne :-DMin hcg har gått fra 89 på 14 dpo til 810 på 16 dpo! !! Kanskje det lurer seg 2 der hihi ..
Skal du på noe tidlig ul? Blir spennende å se hvor mange som er der inne :-D
Hvor langt på vei er du da?10 desember![]()
Hvor langt på vei er du da?
Hm. Meget mulig at det gjør meg og kvalm, har også blitt kvalmere de siste dagene.Jeg lurer på om jeg blir det. Har ikke tatt de på to dager nå, for jeg har brekt meg av tanken på å putte noe i munnen. Og jeg har følt meg litt mindre kvalm faktisk. Om det har noe med tablettene å gjøre eller ikke er jeg usikker på, derfor jeg lurte på om noen andre hadde erfaring med det.
Merkelig.. Vil jo ikke gjøre mer for å bli kvalmere, men hvor viktige er de tablettene egentlig?Hm. Meget mulig at det gjør meg og kvalm, har også blitt kvalmere de siste dagene.
De skal visst hjelpe mot ryggmargsbrokk og riktig utvikling av hjerne. Men jeg tenker hvis man har gått på det til nå og man blir dårlig, kanskje bare prøve å få det i seg via mat?Merkelig.. Vil jo ikke gjøre mer for å bli kvalmere, men hvor viktige er de tablettene egentlig?
Merkelig.. Vil jo ikke gjøre mer for å bli kvalmere, men hvor viktige er de tablettene egentlig?
De skal visst hjelpe mot ryggmargsbrokk og riktig utvikling av hjerne. Men jeg tenker hvis man har gått på det til nå og man blir dårlig, kanskje bare prøve å få det i seg via mat?
Jeg brukte det ikke med de to jeg har fra før da ingen fortalte meg det. Og med dem gikk det fint![]()
Jeg måtte krype til korset og kjøpe meg mammabukse idag.. 5+3 liksom :O
Blir kvalm av de jeg også, men de er veldig viktige. Mangel på folat kan gi alvorlige fosterskader, som f.eks ryggmargsbrokk eller manglende utvikling av hjernen. Man trenger vel bare ta de frem til uke 12, så heller litt ekstra kvalme tenker jeg.
Men bønner, grønne bladgrønnsaker og brokkoli,nøtter, frø og helkorn er bra kilder til folat, så er nok ikke dumt å øke inntaket av det heller![]()
Det har jeg også gjort :-D så mye bedre å gå i ❤Jeg måtte krype til korset og kjøpe meg mammabukse idag.. 5+3 liksom :O
#den# følelsen når man våkner lysvåkenkl 04, står opp og dusjer og spiser frokost 0430, og kl 0530 blir man stup trøtt igjen men kan ikke sove da man skal reise på jobb 0615 haha.. flott det![]()