~.:[Skravletråd]:.~

Vi håper på 2 vi haha :) Men om det bare er lille bøllefrø , er vi enige om å ikke gå på prevensjon igjen da vi ønsker 2 veldig tette ;) nå som jeg vet at jeg kun trenger tilskudd av progesteron for å klare å beholde, så skal jeg prate med min gyn om å ha rp klart til den tid kommer :)
Vi har samme plan som dere ;) vi begynner heller ikke på igjen på prevensjon :)

Jeg sitter svært motvillig å skriver på 1.utkast til eksamensoppgaven min...! Den skal leveres kl 24. Jeg er totalt uinspirert, kvalm og har lyst på saltchips (noe jeg IKKE har i hus). Ostepop er liksom ikke like fristende når man holder på å spy :yuck:

Hmm.. for meg er det liksom bare vanlig, siden jeg har det :p
Hvorfor fødte du på Levanger, om jeg kan spørre? :)
Det var fullt på st.olav så jeg fikk ikke komme nedover dit.. :( fikk beskjed om å sette meg inn i bilen å kjøre til levanger i stedet.. Meget god beskjed å få med 3 min mellom hver rie og snøstorm.. :p

Det var fullt på st.olav så jeg fikk ikke komme nedover dit.. :( fikk beskjed om å sette meg inn i bilen å kjøre til levanger i stedet.. Meget god beskjed å få med 3 min mellom hver rie og snøstorm.. :p
Oi :o ja, det tror jeg på :/ når er jr født? Mnd?

Ååå, er så sliten...Gutten min ble syk i går. Var skikkelig urolig hele går kveld, og har nå holdt på siden kl 04..! :( Jeg som egentlig skulle sovne tidlig i går og få en god natts søvn.... Venter nå på mamma som skal passe han, mens jeg er på jobb. Vil egentlig bare bli hjemme i dag..

Takk :) Foreløpig er jeg mest spent, men regner med jeg kommer til å bli über nervøs når jeg legger meg ned :)

Jeg gruer meg skikkelig jeg. Hadde SA(tror det var en MA som blødde ut av seg selv). Syntes liksom jeg har samme symptomer nå som jeg hadde da og ikke de samme symptomene som jeg hadde med dattera mi. Så jeg føler jeg ikke kommer til å tørre å se på skjermen :p

Da kom snøen til Kongsberg da :)

Vedlegg

• Snapchat-223139684676091954.jpg
    Snapchat-223139684676091954.jpg
    698,8 KB · Visninger: 16
Jeg gruer meg skikkelig jeg. Hadde SA(tror det var en MA som blødde ut av seg selv). Syntes liksom jeg har samme symptomer nå som jeg hadde da og ikke de samme symptomene som jeg hadde med dattera mi. Så jeg føler jeg ikke kommer til å tørre å se på skjermen :p

Vi har bestem oss for å ta en pause om det går galt denne gangen. Jeg føler jeg har mer symptomer denne gangen, men ikke noe utpreget (det hadde jeg heller ikke med frøkna).

Vi har bestem oss for å ta en pause om det går galt denne gangen. Jeg føler jeg har mer symptomer denne gangen, men ikke noe utpreget (det hadde jeg heller ikke med frøkna).

Vi har blitt gravide med IVF, og har to egg på frys så går det galt så tror jeg at vi bare må kjøre på. Vi har ventet i 2,5 år allerede så jeg håper virkelig dette går veien ❤️ har dere også prøvd lenge? Du hadde hatt noen SA bak deg? Hvis jeg husker riktig. Det er tøft dette prøvesirkuset.

Jeg var så innmari kvalm med datteren min, bare lå og kastet opp hele tiden. Men jeg er fortsatt bare 5+4 så det kan fortsatte komme. Svangerskap er jo ikke like så betyr jo ikke at det går galt selvom jeg ikke er kvalm da.

Ligger i senga og venter på at klokka skal bli 8:30 slik at jeg kan ringe lege og spør om time.. Spydd så at jeg er helt sår i halsen :-( kroppen min liker ikke å vær gravid tror eg :-S
Kun 19 min igjen....

Han er født 7. mars, så for min del kan det ikke bli verre å føde i juli med tanke på antall fødende :p
Hehe :p mi er født 31 mars (var på føden den 30) og da var det god plass :) tror vi satser på at vi alle får plass I juli :D

Hehe :p mi er født 31 mars (var på føden den 30) og da var det god plass :) tror vi satser på at vi alle får plass I juli :D
Ene jordmoren der er søskenbarnet til en venninne av meg, og hun sa at akkurat den dagen var en av de verste dagene de har hatt der oppe.. Det var ikke helt vanlig at det var sånn på den tiden nei :p

Back
Topp