~.:[Skravletråd]:.~

Å,det er koselig med slikt, var å smugtittet på helsekortet mitt i går jeg også :p
Du ser da meg, klarer ikke å legge fra meg jeg heller. Men nå, nå er det natta :)
Jeg er så lei meg for at jeg ikke ba om kopi av mitt:'(

Rolig søndag med baking på gang. Tenkte på en utflukt og været er nydelig men vil ikke at noen skal sovne i bilen..

Det kjenner jeg igjen også. En følelse av at nyheten om graviditeten må etterfølges av en slags forklaring på hvorfor og forsikring om at vi tenker at det vil gå bra å ha tre barn (til tross for at vi er voksne mennesker med et godt forhold, gode utdannelser og jobber og god økonomi).
Jeg veeit! Hehe!! Det er utrolig hva man føler man må "forklare" fordi man ikke følger strømmen :P tenk hvis vi stilte spørs til dem som har to barn + hund for eksempel :
;) det er jo krevende det også. Hehe.. tenker at man bestemmer seg selv for hva man vil og man trenger ikke stille spørsmål til hvorfor hele tiden :) regner med at man tar de forskjellige valgene fordi man ønsker det selv :)

Jeg fikk med meg mitt jeg, er ikke det vanlig? :o
Jeg fikk heller ikke med meg mitt :/ leverte det inn da jeg ble skrevet inn under fødsel. Fikk det aldri tilbake, å jeg glemte å spørre :/

Jeg fikk heller ikke med meg mitt :/ leverte det inn da jeg ble skrevet inn under fødsel. Fikk det aldri tilbake, å jeg glemte å spørre :/
Spurte ikke jeg heller, men jeg har det, venninna mi har sitt også, kanskje det er vanlig på st. Olavs?

Det er nok meninga vi skal få det tilbake (eller var det ikke sånn blåkopiark kanskje?) Men glemte også å spør:(

Vil ikke starte en egen tråd, men nå hadde jeg plutselig litt brun utflod igjen. Synes også jeg kjenner svake murringer når jeg kjenner etter. Blir så redd:( hadde 5 dager sånn utflod for noen uker siden i stedet for mensen.

På flyplassen på vei hjem, deilig med litt ferie i Norge. Neste gang blir til jul.

Egentlig veldig deilig å ikke komme så sent hjem, så får jeg og mannen litt kveld sammen.
Neste uke er sinnsykt hektisk, mao. må det går bra på UL i morgen.

Helt til flyet er forsinka i 2 timer....

Jeg veeit! Hehe!! Det er utrolig hva man føler man må "forklare" fordi man ikke følger strømmen :P tenk hvis vi stilte spørs til dem som har to barn + hund for eksempel :
;) det er jo krevende det også. Hehe.. tenker at man bestemmer seg selv for hva man vil og man trenger ikke stille spørsmål til hvorfor hele tiden :) regner med at man tar de forskjellige valgene fordi man ønsker det selv :)

Jeg som har to barn + hund og tredjemann på vei da :p

Min kjære tror det må være tvillinger, siden magen allerede er så stor haha :)

Men dere som nå er gravid med nr 3: har magen deres kommet alt ?
Og kan det ha noe med at jeg har vært gravid 7.ganger totalt med denne.. bare 2 av de er fullgåtte da men..

Jeg tror også jeg har tvillinger siden magen er stor :p er nr 3 dette :)

Edit: tror ikke det er tvillinger men må jo nesten være to fårr jeg har nesten ingen bukser som passer lenger :p

Jeg tror også jeg har tvillinger siden magen er stor :p er nr 3 dette :)

Hehe, tror jeg må på tidligere ul enn først planlagt altså :p
For detta skulle ikke vært mulig :p
Er det da normalt å få så stor mage pga nr 3 :p?
Når skal du på ul hehe ?

Lurer på om jeg burde glede meg til å få mer mage jeg, så gubben husker jeg er gravid.. haha..
Han klarte å lire ut av seg at han syntes jeg var litt mer irritabel og sur i det siste haha hahahaha :p

Da knakk jeg bare sammen :p
Det hjalp kanskje ikke så mye men :p

Hehe, tror jeg må på tidligere ul enn først planlagt altså :p
For detta skulle ikke vært mulig :p
Er det da normalt å få så stor mage pga nr 3 :p?
Når skal du på ul hehe ?

Den 24 nov :) er 6+4 da å håper de kan se om det er 2 eller ikke :p
Trodde først det var pga treg mage men når jeg fikk stabilisert den så ble den jo nesten større :s
Må være noe med at det er nr 3 altså :p fikk ikke mage før uke 15-16 sist :p

Den 24 nov :) er 6+4 da å håper de kan se om det er 2 eller ikke :p
Trodde først det var pga treg mage men når jeg fikk stabilisert den så ble den jo nesten større :s
Må være noe med at det er nr 3 altså :p fikk ikke mage før uke 15-16 sist :p

Men har kikket litt på andre forum og bilder der.. og ser at det er Maaaaange som får tidlig mage.. spesielt når de venter nr 3 , som oss :)

Back
Topp