Jeg er så lei meg for at jeg ikke ba om kopi av mitt:'(Å,det er koselig med slikt, var å smugtittet på helsekortet mitt i går jeg også![]()
Du ser da meg, klarer ikke å legge fra meg jeg heller. Men nå, nå er det natta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så lei meg for at jeg ikke ba om kopi av mitt:'(Å,det er koselig med slikt, var å smugtittet på helsekortet mitt i går jeg også![]()
Du ser da meg, klarer ikke å legge fra meg jeg heller. Men nå, nå er det natta![]()
Jeg veeit! Hehe!! Det er utrolig hva man føler man må "forklare" fordi man ikke følger strømmenDet kjenner jeg igjen også. En følelse av at nyheten om graviditeten må etterfølges av en slags forklaring på hvorfor og forsikring om at vi tenker at det vil gå bra å ha tre barn (til tross for at vi er voksne mennesker med et godt forhold, gode utdannelser og jobber og god økonomi).
Jeg fikk med meg mitt jeg, er ikke det vanlig?Jeg er så lei meg for at jeg ikke ba om kopi av mitt:'(
Hva skal du bake?Rolig søndag med baking på gang. Tenkte på en utflukt og været er nydelig men vil ikke at noen skal sovne i bilen..
Jeg fikk heller ikke med meg mitt :/ leverte det inn da jeg ble skrevet inn under fødsel. Fikk det aldri tilbake, å jeg glemte å spørre :/Jeg fikk med meg mitt jeg, er ikke det vanlig?![]()
Spurte ikke jeg heller, men jeg har det, venninna mi har sitt også, kanskje det er vanlig på st. Olavs?Jeg fikk heller ikke med meg mitt :/ leverte det inn da jeg ble skrevet inn under fødsel. Fikk det aldri tilbake, å jeg glemte å spørre :/
SirupssnipperHva skal du bake?![]()
Jeg fikk med meg mitt jeg, er ikke det vanlig?![]()
Jeg veeit! Hehe!! Det er utrolig hva man føler man må "forklare" fordi man ikke følger strømmentenk hvis vi stilte spørs til dem som har to barn + hund for eksempel :
det er jo krevende det også. Hehe.. tenker at man bestemmer seg selv for hva man vil og man trenger ikke stille spørsmål til hvorfor hele tiden
regner med at man tar de forskjellige valgene fordi man ønsker det selv
![]()
Huff, i en sånn situasjon er det ikke lett å huske alt.Jeg fikk heller aldri mitt med meg tilbake! Angrer SÅNN på at jeg glemte å spørre etter det....![]()
Min kjære tror det må være tvillinger, siden magen allerede er så stor haha![]()
Men dere som nå er gravid med nr 3: har magen deres kommet alt ?
Og kan det ha noe med at jeg har vært gravid 7.ganger totalt med denne.. bare 2 av de er fullgåtte da men..
Jeg tror også jeg har tvillinger siden magen er storer nr 3 dette
![]()
Jeg som har to barn + hund og tredjemann på vei da![]()
Hehe, tror jeg må på tidligere ul enn først planlagt altså![]()
For detta skulle ikke vært mulig
Er det da normalt å få så stor mage pga nr 3?
Når skal du på ul hehe ?
Den 24 nover 6+4 da å håper de kan se om det er 2 eller ikke
Trodde først det var pga treg mage men når jeg fikk stabilisert den så ble den jo nesten større :s
Må være noe med at det er nr 3 altsåfikk ikke mage før uke 15-16 sist
![]()