~.:[Skravletråd]:.~

Hun har masa ei stund nå ;) :p
Jeg har vært lærling fra til I sommer så det er derfor de ikke blir tettere, men ser det nå at det blir nok en veldig grei aldersforskjell :)

Jeg har daglig kontakt med noen av de jeg ble kjent med I 2012 gruppen :)
Kan tenke meg det er veldig stas å bli storesøster som fireåring ja ❤️ Vår har ikke blitt to år enda engang, og skjønner nok ingenting av det ;) Men satser på at det blir bra :) Selv om det blir en stor overgang å måtte dele oppmerksomheten..

Hun har masa ei stund nå ;) :p
Jeg har vært lærling fra til I sommer så det er derfor de ikke blir tettere, men ser det nå at det blir nok en veldig grei aldersforskjell :)

Jeg har daglig kontakt med noen av de jeg ble kjent med I 2012 gruppen :)

Jeg har fremdeles god kontakt med flere fra 2008-gruppen. Rart så gode venner man kan få på forum :)

Kan tenke meg det er veldig stas å bli storesøster som fireåring ja ❤️ Vår har ikke blitt to år enda engang, og skjønner nok ingenting av det ;) Men satser på at det blir bra :) Selv om det blir en stor overgang å måtte dele oppmerksomheten..
Det går nok fint, har ei venninne som fikk nå i sommer, hun har også 2,5 år mellom og det var 1 uke med litt sjalusi og nå er det fantastisk ♡ jeg er sikker på at det blir sjalusi her også, tuppa er vant til å ha mamma og pappa alene, pluss at hun er første barnebarn på min side så hun er vant til å ha alles oppmerksomhet. :p

Jeg har fremdeles god kontakt med flere fra 2008-gruppen. Rart så gode venner man kan få på forum :)
Ja :) man er vel i en helst spesiell situasjon som veldig få andre faktisk kan sette seg inn I :)

Ja :) man er vel i en helst spesiell situasjon som veldig få andre faktisk kan sette seg inn I :)

Merker litt ekstra at dere er en god støtte denne gangen! Nå er jeg blitt så "gammel" at de fleste rundt oss har store barn. Derfor er det godt å ha noen å dele dette miraklet med. Er redd mange av våre omgangsvenner ikke helt forstår valget å få tredjemann :p

Merker litt ekstra at dere er en god støtte denne gangen! Nå er jeg blitt så "gammel" at de fleste rundt oss har store barn. Derfor er det godt å ha noen å dele dette miraklet med. Er redd mange av våre omgangsvenner ikke helt forstår valget å få tredjemann :p
Heldigvis så er dette kun deres valg ♡

Nå måtte jeg tvinge i meg 2 skiver, spiste litt for sent så jeg rakk å, ikke bare bli litt, men veldig kvalm :/

syntes ikke jeg gjør annet enn å spise :(

Eneste symptomet mitt nå er litt ømme pupper:( gjør meg engstelig hehe. Fin, men litt daff dag til nå.

Det går nok fint, har ei venninne som fikk nå i sommer, hun har også 2,5 år mellom og det var 1 uke med litt sjalusi og nå er det fantastisk ♡ jeg er sikker på at det blir sjalusi her også, tuppa er vant til å ha mamma og pappa alene, pluss at hun er første barnebarn på min side så hun er vant til å ha alles oppmerksomhet. :p
De blir sikkert fort vant med å dele oppmerksomheten med den lille :) Så får vi bare ta det som det kommer med sjalusi den første tiden ;)

Har egentlig julebord i kveld, men jeg er så sinnsykt usikker på om jeg skal dra.. Hodet sier ja, mens kroppen sier nei..

Jeg har ikke meldt meg på julebord..

Våknet akkurat.. Skulle vært på jobb men var ute en liten stund med venninne og merket med engang at formen ikke var god.. Har skikkelig irriterende følelse i bekkenet og super kvalm. Usj, da var senga bedre!
Må nok sykemelde meg på mandag, går ikke dette..

Våknet akkurat.. Skulle vært på jobb men var ute en liten stund med venninne og merket med engang at formen ikke var god.. Har skikkelig irriterende følelse i bekkenet og super kvalm. Usj, da var senga bedre!
Må nok sykemelde meg på mandag, går ikke dette..

Høres lurt ut med sykemeld ❤️

Huff, det er så kjedelig.. Jeg har ikke vært på de to siste julebordene :(

Vi har prøvd såpass lenge at for to år siden var jeg gravid på julebordet og så ikke ut og var helt utlslitt(så vet hvor slitsomt det er å føle at hodet vil men at kroppen ikke orker). Jeg mistet noen uker etterpå. Sist julebord så var jeg etter eggløsning så jeg drakk ikke :p så blir 3 året uten å slå ut håret :p

Vi har prøvd såpass lenge at for to år siden var jeg gravid på julebordet og så ikke ut og var helt utlslitt(så vet hvor slitsomt det er å føle at hodet vil men at kroppen ikke orker). Jeg mistet noen uker etterpå. Sist julebord så var jeg etter eggløsning så jeg drakk ikke :p så blir 3 året uten å slå ut håret :p

Sånn er det å være gravid ja! :p For to år siden var jeg også gravid, og året etter var jeg jo i permisjon. Han var 5 måneder og jeg ammet, så det passet seg ikke helt. Nå ligger jeg i sengen og prøver å lade opp litt, men veldig usikker på hvordan det blir kjenner jeg.. Blææ

Huff, god bedring! Kaster du opp mye, eller får du bare ikke nok i deg?

Kaster egentlig ikke opp så mye, 2 ganger til dagen kanskje. Men er så sinnsykt kvalm, så er så og si umulig å drikke og spise. Prøver nå å drikke i mini slurker litt å litt hele dagen :) Var godt å komme seg på sykehuset en tur, men enda bedre å komme hjem til sin egen seng :)

Back
Topp