Ligger å ser farmen. Er fryktelig trøtt, men skal Se det ferdig og sikkert okkupert etter det. Jeg har sovet en dupp i dag og har fri I morgen så da kan jeg sove litt I morgen også![]()
Okkupert har jeg ventet på en uke nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ligger å ser farmen. Er fryktelig trøtt, men skal Se det ferdig og sikkert okkupert etter det. Jeg har sovet en dupp i dag og har fri I morgen så da kan jeg sove litt I morgen også![]()
Vi har samme plan som dereVi håper på 2 vi hahaMen om det bare er lille bøllefrø , er vi enige om å ikke gå på prevensjon igjen da vi ønsker 2 veldig tette
nå som jeg vet at jeg kun trenger tilskudd av progesteron for å klare å beholde, så skal jeg prate med min gyn om å ha rp klart til den tid kommer
![]()

Det er bra jaOkkupert har jeg ventet på en uke nåblitt helt hekta
![]()
Det var fullt på st.olav så jeg fikk ikke komme nedover dit..Hmm.. for meg er det liksom bare vanlig, siden jeg har det![]()
Hvorfor fødte du på Levanger, om jeg kan spørre?![]()
OiDet var fullt på st.olav så jeg fikk ikke komme nedover dit..fikk beskjed om å sette meg inn i bilen å kjøre til levanger i stedet.. Meget god beskjed å få med 3 min mellom hver rie og snøstorm..
![]()
Å hærregud! Hvordan KAN dere komme på å få flere barn?!!![]()
Så spennende!Iiiihhhhhh UL i dag!
Iiiihhhhhh UL i dag!
Så spennende!![]()
Lykke tillitt under to uker til jeg skal. Tiden går saaaakte
![]()
Han er født 7. mars, så for min del kan det ikke bli verre å føde i juli med tanke på antall fødendeOija, det tror jeg på :/ når er jr født? Mnd?
TakkForeløpig er jeg mest spent, men regner med jeg kommer til å bli über nervøs når jeg legger meg ned
![]()
Jeg gruer meg skikkelig jeg. Hadde SA(tror det var en MA som blødde ut av seg selv). Syntes liksom jeg har samme symptomer nå som jeg hadde da og ikke de samme symptomene som jeg hadde med dattera mi. Så jeg føler jeg ikke kommer til å tørre å se på skjermen![]()
Vi har bestem oss for å ta en pause om det går galt denne gangen. Jeg føler jeg har mer symptomer denne gangen, men ikke noe utpreget (det hadde jeg heller ikke med frøkna).
HeheHan er født 7. mars, så for min del kan det ikke bli verre å føde i juli med tanke på antall fødende![]()
Ene jordmoren der er søskenbarnet til en venninne av meg, og hun sa at akkurat den dagen var en av de verste dagene de har hatt der oppe.. Det var ikke helt vanlig at det var sånn på den tiden neiHehemi er født 31 mars (var på føden den 30) og da var det god plass
tror vi satser på at vi alle får plass I juli
![]()