drømmeren84
Gift med forumet
Herregud, kl er 1930 og jeg klør i kroppen etter å kunne legge meg.. Men prøver å tvinge meg til å være oppe til kl 21 iallefall hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud, kl er 1930 og jeg klør i kroppen etter å kunne legge meg.. Men prøver å tvinge meg til å være oppe til kl 21 iallefall hehe
Tok meg en dupp jegHerregud, kl er 1930 og jeg klør i kroppen etter å kunne legge meg.. Men prøver å tvinge meg til å være oppe til kl 21 iallefall hehe
Haha.. mente mer at da har vi en tråd inne på en skjult gruppe som vi vet vi får.. hehe. Så slipper vi å lage dobbelt. Eller er det slik at denne gruppen vi har nå bare blir skjult for andre?Er vel ingen som kjenner igjen mager.. dersom man ikke har klare tydelige tatto som meg haha![]()
Jeg tror det blir opprettet en helt ny gruppe som er skjultHaha.. mente mer at da har vi en tråd inne på en skjult gruppe som vi vet vi får.. hehe. Så slipper vi å lage dobbelt. Eller er det slik at denne gruppen vi har nå bare blir skjult for andre?hehe!
Okei, for det er det jeg har sett for meg og. Da tenker jeg at vi bare kan vente med å lage en ny tråd. Er vel bare om noen dager vi får skjult gruppe !Jeg tror det blir opprettet en helt ny gruppe som er skjultOg den gruppa vi har nå fortsetter bare som før, og den er åpen for alle
![]()
Sånn muskel-spasmer eller noe sånn? Pleier å få sånn rett dør jeg sovnerRistet?![]()
Hei heiHei forrestenJeg er ganske ny her på juli16
Kommer fra Trondheim, er 26 år og venter barn nr. 2 i juli
Skal bli koselig å følge dere på veien
![]()
Enig med degOkei, for det er det jeg har sett for meg og. Da tenker jeg at vi bare kan vente med å lage en ny tråd. Er vel bare om noen dager vi får skjult gruppe !![]()
Så artig at vi er flereHei hei
Jeg bor utafor trondheim, fylte akkurat 27 og venter også nr 2![]()
Ja, jeg har bare gode erfaringer med termin gruppe fra sistSå artig at vi er flereBlir spennende å bli kjent med folk
Hvor stor aldersforskjell blir det på dine to?
![]()
Jeg var ikke så aktiv på termin gruppe sist, så tenkte jeg skulle hive meg med denne gangenJa, jeg har bare gode erfaringer med termin gruppe fra sist
Hun er født I 2012, så det blir 4 årenn dine?
Hun har masa ei stund nåJeg var ikke så aktiv på termin gruppe sist, så tenkte jeg skulle hive meg med denne gangen![]()
Har en gutt fra før, født i 2014, så det blir 2 1/2 mellom her
Må jo være perfekt å få et småsøsken når man er 4 år da![]()
Huff, da skjønner jeg at du må ha kastet opp mye, håper du blir raskt bedre! Litt væske kan gjøre underverker for formen.Blitt innlagt for å få litt væske for helga.. Fikk også en ultralyd, så fikk endelig se ett hjerte som slo <3
Okei, for det er det jeg har sett for meg og. Da tenker jeg at vi bare kan vente med å lage en ny tråd. Er vel bare om noen dager vi får skjult gruppe !![]()
Hvor er den? Det er flere her inne som ikke finner den. Hva heter tråden?Den tråden er allerede opprettet...