~.:[Skravletråd]:.~

Herregud, kl er 1930 og jeg klør i kroppen etter å kunne legge meg.. Men prøver å tvinge meg til å være oppe til kl 21 iallefall hehe

Herregud, kl er 1930 og jeg klør i kroppen etter å kunne legge meg.. Men prøver å tvinge meg til å være oppe til kl 21 iallefall hehe

Du er ikke alene! Kunne tenkt meg å legge meg, men jeg synes det blir så dumt å legge seg tidlig når det endelig er helg og en rolig kveld sammen med mannen :p

I dag inviterte jeg pappa på middag. Sånn forsinka farsdags middag + gave, siden han var bortreist søndag. Men nå er jeg så trøtt, har nesten lyst å sende han på dør sånn jeg får sove på sofaen :p

Jippi..kl er 2115 og jeg har holdt meg våken...
:)
Nå er det seriøst skikkelig natta her :)

Er vel ingen som kjenner igjen mager.. dersom man ikke har klare tydelige tatto som meg haha :)
Haha.. mente mer at da har vi en tråd inne på en skjult gruppe som vi vet vi får.. hehe. Så slipper vi å lage dobbelt. Eller er det slik at denne gruppen vi har nå bare blir skjult for andre? :P hehe!

Haha.. mente mer at da har vi en tråd inne på en skjult gruppe som vi vet vi får.. hehe. Så slipper vi å lage dobbelt. Eller er det slik at denne gruppen vi har nå bare blir skjult for andre? :P hehe!
Jeg tror det blir opprettet en helt ny gruppe som er skjult :) Og den gruppa vi har nå fortsetter bare som før, og den er åpen for alle ;)

Hei forresten :) Jeg er ganske ny her på juli16 :) Kommer fra Trondheim, er 26 år og venter barn nr. 2 i juli ❤️ Skal bli koselig å følge dere på veien :D

Jeg tror det blir opprettet en helt ny gruppe som er skjult :) Og den gruppa vi har nå fortsetter bare som før, og den er åpen for alle ;)
Okei, for det er det jeg har sett for meg og. Da tenker jeg at vi bare kan vente med å lage en ny tråd. Er vel bare om noen dager vi får skjult gruppe ! :D

Hei forresten :) Jeg er ganske ny her på juli16 :) Kommer fra Trondheim, er 26 år og venter barn nr. 2 i juli ❤️ Skal bli koselig å følge dere på veien :D
Hei hei :)
Jeg bor utafor trondheim, fylte akkurat 27 og venter også nr 2 :)

Så artig at vi er flere :) Blir spennende å bli kjent med folk :) Hvor stor aldersforskjell blir det på dine to? :)
Ja, jeg har bare gode erfaringer med termin gruppe fra sist :)
Hun er født I 2012, så det blir 4 år :) enn dine?

Ja, jeg har bare gode erfaringer med termin gruppe fra sist :)
Hun er født I 2012, så det blir 4 år :) enn dine?
Jeg var ikke så aktiv på termin gruppe sist, så tenkte jeg skulle hive meg med denne gangen ;)
Har en gutt fra før, født i 2014, så det blir 2 1/2 mellom her :)
Må jo være perfekt å få et småsøsken når man er 4 år da ❤️

Jeg var ikke så aktiv på termin gruppe sist, så tenkte jeg skulle hive meg med denne gangen ;)
Har en gutt fra før, født i 2014, så det blir 2 1/2 mellom her :)
Må jo være perfekt å få et småsøsken når man er 4 år da ❤️
Hun har masa ei stund nå ;) :p
Jeg har vært lærling fra til I sommer så det er derfor de ikke blir tettere, men ser det nå at det blir nok en veldig grei aldersforskjell :)

Jeg har daglig kontakt med noen av de jeg ble kjent med I 2012 gruppen :)

Blitt innlagt for å få litt væske for helga.. Fikk også en ultralyd, så fikk endelig se ett hjerte som slo <3
Huff, da skjønner jeg at du må ha kastet opp mye, håper du blir raskt bedre! Litt væske kan gjøre underverker for formen.

Okei, for det er det jeg har sett for meg og. Da tenker jeg at vi bare kan vente med å lage en ny tråd. Er vel bare om noen dager vi får skjult gruppe ! :D

Den tråden er allerede opprettet...

Back
Topp