Sjekket?Fikk svar på hcg prøve jeg tok for en uke siden, var da 5+6 og den var på 17.000.. Det er vel bra?
http://www.betabase.info/chart/basic/single
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekket?Fikk svar på hcg prøve jeg tok for en uke siden, var da 5+6 og den var på 17.000.. Det er vel bra?
Blitt innlagt for å få litt væske for helga.. Fikk også en ultralyd, så fikk endelig se ett hjerte som slo <3
Blitt innlagt for å få litt væske for helga.. Fikk også en ultralyd, så fikk endelig se ett hjerte som slo <3
Jeg har ligget og sløvet på sofaen nå i flere timer med Netflix.. føler meg så sløv!
Spent på når sambo kommer hjem, kranglet igår / natt.. Kjenner meg frista til å bare legge meg på rommet før han kommer hjem for å slippe å risikere å fortsette fra der det slapp... :-/
Det er det virkelig, krangler kjempe sjeldent så at han gikk å la seg på sofaen var bare... Årh, fælt! Hater dette her.. Vi hadde planlagt kosekveld og alt idag :-(Åer No herk når vi krangler med disse menna våres altså
håper det ordner seg og dere får en fin helg <3
Det er det virkelig, krangler kjempe sjeldent så at han gikk å la seg på sofaen var bare... Årh, fælt! Hater dette her.. Vi hadde planlagt kosekveld og alt idag :-(
Nei så kjedelig! Får håpe det ordner seg snart!♡ kanskje hvis du "holder" deg til planen om kosekveld, vil det lette litt? Hehe..Jeg har ligget og sløvet på sofaen nå i flere timer med Netflix.. føler meg så sløv!
Spent på når sambo kommer hjem, kranglet igår / natt.. Kjenner meg frista til å bare legge meg på rommet før han kommer hjem for å slippe å risikere å fortsette fra der det slapp... :-/
sjekk den magan under bilder over magene våre a... *sjukt altså* men ikke gått opp mer enn 1 kg, så må være 10 tonn med luft inni der![]()
Er det en tråd som heter "magene våre" her? Har ikke sett den jeg![]()
Nei jeg har ikke sett den jeg hellerEr det en tråd som heter "magene våre" her? Har ikke sett den jeg![]()
Nei jeg har ikke sett den jeg hellerhehe..

Men vi kan kanskje vente med magebilde tråd til vi har fått skjult gruppe?![]()