~.:[Skravletråd]:.~

Blitt innlagt for å få litt væske for helga.. Fikk også en ultralyd, så fikk endelig se ett hjerte som slo <3

sjekk den magan under bilder over magene våre a... *sjukt altså* men ikke gått opp mer enn 1 kg, så må være 10 tonn med luft inni der :P

Jeg har ligget og sløvet på sofaen nå i flere timer med Netflix.. føler meg så sløv!
Spent på når sambo kommer hjem, kranglet igår / natt.. Kjenner meg frista til å bare legge meg på rommet før han kommer hjem for å slippe å risikere å fortsette fra der det slapp... :-/

Jeg har ligget og sløvet på sofaen nå i flere timer med Netflix.. føler meg så sløv!
Spent på når sambo kommer hjem, kranglet igår / natt.. Kjenner meg frista til å bare legge meg på rommet før han kommer hjem for å slippe å risikere å fortsette fra der det slapp... :-/

Å:( er No herk når vi krangler med disse menna våres altså :( håper det ordner seg og dere får en fin helg <3

Å:( er No herk når vi krangler med disse menna våres altså :( håper det ordner seg og dere får en fin helg <3
Det er det virkelig, krangler kjempe sjeldent så at han gikk å la seg på sofaen var bare... Årh, fælt! Hater dette her.. Vi hadde planlagt kosekveld og alt idag :-(

Det er det virkelig, krangler kjempe sjeldent så at han gikk å la seg på sofaen var bare... Årh, fælt! Hater dette her.. Vi hadde planlagt kosekveld og alt idag :-(

Er det såpass at dere ikke bare kan svelge kamel og heller prøve på en kosekveld da <3?

Det er som regel bare litt stolthet som må overgås og kameler som må svelges og et unnskyld som må til ;)

Nei så kjedelig! Får håpe det ordner seg snart!♡ kanskje hvis du "holder" deg til planen om kosekveld, vil det lette litt? Hehe..

Gubben jobber 12 timers imorgen og søndag så spørs om jeg bare skal sove og være skikkelig daff i helgen hihi :)

Men vi kan kanskje vente med magebilde tråd til vi har fått skjult gruppe? :)

Er vel ingen som kjenner igjen mager.. dersom man ikke har klare tydelige tatto som meg haha :)

Back
Topp