~.:[Skravletråd]:.~

En tråd i 'Juli 2016' startet av Junibarn84, 23 Okt 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. SmåØnsker2022 Ung og Aktiv! Julimammaer 2016

Tusen takk! Hun ble estimert til -4,5%. Blir forhåpentligvis satt i gang på torsdag, på dag 8! :D Krysser fingrene!

• Liker Liker x 1
  2. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Der håper jeg også. Hun anbefalte meg å ikke gå så mye før jeg ble bedre, det ville bare gjøre det verre.

• Liker Liker x 2
  3. Arcalae Elsker forumet Julimammaer 2016

Onsdag er det fullmåne ^_^

• Liker Liker x 2
  4. Belle Glad i forumet Julimammaer 2016

Betyr det føding??? Eg e veldig klar for det!!

5. SmåØnsker2022 Ung og Aktiv! Julimammaer 2016

41+2 på onsdag, da satser jeg på å føde når det fullmåne!! :D

• Liker Liker x 1
  6. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015 Augustbarna 2021

Termin på onsdag og satser på at ting skjer da men helst før:)

• Liker Liker x 1
  7. Julyaprildesember Elsker forumet *MIA* Julegavene 2019

Skal på modningssakupunktur på onsdag kveld på føden :) håper håper!!!

• Liker Liker x 1
  8. Arcalae Elsker forumet Julimammaer 2016

De sier så :) hadde vært kjekt å få bebis og dratt inn vikingpotten i samma slengen haha :D begge deler er vel like sannsynlig her.. ingen tegn av noe slag.

9. Belle Glad i forumet Julimammaer 2016

Det hadde ikke vært dumt :hilarious: Vi kan til og med dele potten for min del, for eg aner ikke hva eg skal gjøre med de siste 230 milionene :rolleyes:
    eg har faktisk hatt litt mensensmertetak i natt.... så håper det kan være begynnelsen på noe... e veldig usikker siden sist satt riene i hele magen, å eg var ikke i tvil om at det var rier... no e det litt sånn: kan det være begynnelsen på noe??

10. Arcalae Elsker forumet Julimammaer 2016

Er jo lov å håpe ihvertfall! Her er det ikke antydning til tegn på noe som helst. Sitter bare som et slakt i lenestolen og smelter i varmen.

11. Belle Glad i forumet Julimammaer 2016

Vi får krysse fingre for gevinst i kveld :) kanskje vannet går at reint sjokk vist de ringer :hilarious::hilarious:
    Eg har nettopp vært på sparketest, no venter eg på ultralyd. Ble sendt opp på kk pga lite liv av jordmor, så da sitter eg no her.... de sier at alt ser bra ut så langt!

• Liker Liker x 1
  12. Arcalae Elsker forumet Julimammaer 2016

Blei ikke noe vikinglotto eller fullmånebaby gitt. Men idag skal vi besøke svigerfar på sykehuset. Han blir flytta fra riksen til Tønsberg, så da er det litt nærmere og enklere.

13. Belle Glad i forumet Julimammaer 2016

Nei ikke her heller :hilarious: så lenge han ikke venter til neste fullmåne, så får eg være fornøyd! Ikke det at han kan det, men no føler eg at vist det hadde vært opp til han, så hadde han bodd i magen til han skulle konfirmeres......
    Håper det går bra med svigerfar :)

14. Arcalae Elsker forumet Julimammaer 2016

Haha det blir litt i overkant lenge ja.. går bedre med ham, ser ut som operasjonen har gått bra.

• Liker Liker x 1
  15. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015 Augustbarna 2021

Stakkar lille. Svelget fostervann under fødselen så er tydeligvis kvalm. Kastet litt opp på dagtid men verst nå når jeg selvsagt vil sove. Nå sover han i armene mine men håper å kunne legge han over i sengen snart:)

16. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

I dag kommer helsesøster for å veie lillebror. Er så spent på om han har lagt på seg noe mer :)

17. Nilema Forumet er livet August 2018 Julimammaer 2016

Vi skal også veie i dag :) har klart oss uten mme i 2 dager, så spent på vekta :)

18. Mozzarella Elsker forumet

Vi skal også ha ny kontroll av vekta i dag! Krysser fingrene for at han har tatt igjen fødselsvekta si nå :)

19. Mozzarella Elsker forumet

Neeei. 50 gram på 5-6 dager, enda ikke kommet opp i fødselsvekt. Skal begynne med tillegg på kveldstid for å se om han klarer mer melk når jeg har ammet fra begge puppene. Styr med den amminga altsååå :p

20. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Opp 486g på 9 dager!
    Tatt igjen fødselsvekten med 220g :)

• Liker Liker x 5

Del denne siden