~.:[Skravletråd]:.~

Uff, det er tøft og mangelen på søvn hjelper ikke akkurat..
Syns du skal ikke tenke på rote, kan ikke mannen din hjelpe til med rote og matlaging? Du må få slappet av og klare å hente deg litt inn igjen.
Jo men vi har så nok med at han aktiviserer storesøster:) og vet det bare blir verre med rotet om jeg ikke tar litt her og der.. Tror det er mye hormoner også. Får håpe det blir bedre snart.
 
Jo men vi har så nok med at han aktiviserer storesøster:) og vet det bare blir verre med rotet om jeg ikke tar litt her og der.. Tror det er mye hormoner også. Får håpe det blir bedre snart.


Jeg er lik! Men klarer du å tenke at alle overlever rot og skitt bare en liten periode til dere blir mer samkjørte som familie på fire?? Håper jeg klarer å tenke slik og ikke ha for høye skuldre. Sender seg en klem og tenker at du garantert klarer seg bedre en du tror men det blir alltid ekstra når søvnen mangler!!
 
Så spennende!! Masse lykke om det skal ta seg i løpet av dagen og evt. skje noe i dag :D
Har akkurat snakka med føden, da jeg plutselig hadde blod på papiret etter dobesøk. Det er nok absolutt i gang, men ingen vet hvor lang tid det kan ta før rier er på plass å er regelmessig! Kjenner jeg gruer meg litt nå :p familieselskapet er over, mamma har tatt med storesøster hjem å jeg er klar for timer på sofaen :)
 
Har akkurat snakka med føden, da jeg plutselig hadde blod på papiret etter dobesøk. Det er nok absolutt i gang, men ingen vet hvor lang tid det kan ta før rier er på plass å er regelmessig! Kjenner jeg gruer meg litt nå :p familieselskapet er over, mamma har tatt med storesøster hjem å jeg er klar for timer på sofaen :)
Så spennende:). Lykke til og krysser fingrene for at noe er på gang:)
 
Endte i fødsel dette, gitt! Hadde forventet å gå med masrier i flere dager, men klokken 2 natt til lørdag fikk vi komme til føden, hadde 3 cm åpning da og 10,5 time senere var han ute <3

Gratulerer så mye:) <3
 
Jeg er lik! Men klarer du å tenke at alle overlever rot og skitt bare en liten periode til dere blir mer samkjørte som familie på fire?? Håper jeg klarer å tenke slik og ikke ha for høye skuldre. Sender seg en klem og tenker at du garantert klarer seg bedre en du tror men det blir alltid ekstra når søvnen mangler!!
Takk for det:) nja jeg er egentlig litt sånn som kan la det flyte men akkurat nå irriterer det meg visst litt;) at ikke vi bare kan holde det ryddig rundt oss.. mulig jeg prøver å ta kontroll der det er mulig, hehe.
 
Samboer har gjennom hele svangerskapet tippet av mageboeren kommer den 18. blir spennende å se om han har rett :p 5 dager over i dag!
 
Gjør der vondt å gå til kiropraktor?
 
Må psyke meg opp til å bestille tid senere i dag eller i morgen. Kan ikke gå!

Så nei, bekkene blir absolutt ikke bedre etter fødsel, men verre.
 
Må psyke meg opp til å bestille tid senere i dag eller i morgen. Kan ikke gå!

Så nei, bekkene blir absolutt ikke bedre etter fødsel, men verre.


Går fast til kiropraktor. Synes ikke det er vondt i det hele tatt og jeg har kronisk betent skjellet. Men jeg vet ikke om det er så smart å gå til Kiro etter fødsel men det kan de jo mer om en meg. Kjente bare på det selv når jeg begynte å gå til Kiro igjen etter fødsel og han skulle justere bekkenet så var det enda ikke satt seg godt nok etter fødsel. Det var ikke noe godt... En av de få gangene det har gjort vondt.
 
Da sitter jeg og venter på å få komme inn på overtidskontroll. Fikk dra rett fra legesenteret til sykehuset. Men dem har selvfølgelig ikke fått noen beskjed om at jeg kommer, skulle så klart ta meg inn, men må vente til dem har tid. Så da sitter vi her da! Ingen anelse om hvor lang tid det kan ta. Menmen! Veldig glad for at jeg fikk komme inn i dag :)
 
Går fast til kiropraktor. Synes ikke det er vondt i det hele tatt og jeg har kronisk betent skjellet. Men jeg vet ikke om det er så smart å gå til Kiro etter fødsel men det kan de jo mer om en meg. Kjente bare på det selv når jeg begynte å gå til Kiro igjen etter fødsel og han skulle justere bekkenet så var det enda ikke satt seg godt nok etter fødsel. Det var ikke noe godt... En av de få gangene det har gjort vondt.

Helesøster sa jeg skulle vente i to uker, så kunne jeg evt begynne å tenke på behandlig. Der var altor tidlig nå.
 
Helesøster sa jeg skulle vente i to uker, så kunne jeg evt begynne å tenke på behandlig. Der var altor tidlig nå.
Håpe at det går fort over av seg selv da:)
 
Da har jeg vært til siste kontroll hos jm før termin på onsdag. Fikk sjekket for modning og er veldig moden og 3 cm åpning fikk jeg beskjed om:D
Woho! Ble du strippet? Jeg hadde 2—3cm dagen etter termin og fødte under et døgn etterpå:D
 
Da sitter jeg og venter på å få komme inn på overtidskontroll. Fikk dra rett fra legesenteret til sykehuset. Men dem har selvfølgelig ikke fått noen beskjed om at jeg kommer, skulle så klart ta meg inn, men må vente til dem har tid. Så da sitter vi her da! Ingen anelse om hvor lang tid det kan ta. Menmen! Veldig glad for at jeg fikk komme inn i dag :)
Det mest spennende på sykehus: hvor lenge må vi vente denne gangen:D vi brukte alvorlig talt hele hjemreisedagen på å vente på tur til undersøkelser, og på leting i datasystemet:p seks på kvelden fikk vi reise. Godt du får komme til i dag, Lykke til:)
 
Back
Topp