~.:[Skravletråd]:.~

Men noen som vet om de små kan bli roligere etter å ha blitt forsøkt strippet? Syntes lillegutt har vært mye mer rolig siden igår og blir jo litt stresset..
Merker han ja, men han har ikke de raptus periodene sine på kveld som han har pleid.
Og han pleier ikke å våkne før nå i 10 tiden så venter på den aktive perioden hans nå..

Lillegutt våknet nå men syntes liksom bevegelsene ikke er like intense eller harde som før.. mye og gode bevegelser men de er liksom annerledes..
9 dager til termin så skjønner jo plassen er deretter :p

Igår gikk som sagt litt av slimproppen etter strippingen.. nå gikk enda litt til av den... veldig spennende hihi..

Lillegutt våknet nå men syntes liksom bevegelsene ikke er like intense eller harde som før.. mye og gode bevegelser men de er liksom annerledes..
9 dager til termin så skjønner jo plassen er deretter :p
Snuppa i magen her har vært mye roligere de 3 siste dagene. Kjenner fortsatt liv, å nesten like ofte som før. Men er mye svakere, mer som små dytt. Mamma sier det kan være for hun lader opp til fødsel :p håper hun har rett! Bare spent på hvor mye lading hun trenger :p

Snuppa i magen her har vært mye roligere de 3 siste dagene. Kjenner fortsatt liv, å nesten like ofte som før. Men er mye svakere, mer som små dytt. Mamma sier det kan være for hun lader opp til fødsel :p håper hun har rett! Bare spent på hvor mye lading hun trenger :p

Akkurat sånn ja, fortsatt liv men mye svakere .. mer som dytt... lov å håpe de lader opp hihi..

2 ganger idag har dele av proppen gått... ikke selve proppen men slimet rundt kan jeg se for meg det er ...

2 ganger idag har dele av proppen gått... ikke selve proppen men slimet rundt kan jeg se for meg det er ...
Har ikke helt klart for meg hvordan den slimproppen ser ut:p men hos meg og kom det slim etter stripping! Mer og mer. Fødte faktisk innen et døgn etterpå stripp:o tvi tvi!!!!
(Var fortsatt masse slim å finne inni der en time før fødselen.! Kan ikke huske det fra sist)

Har ikke helt klart for meg hvordan den slimproppen ser ut:p men hos meg og kom det slim etter stripping! Mer og mer. Fødte faktisk innen et døgn etterpå stripp:eek: tvi tvi!!!!
(Var fortsatt masse slim å finne inni der en time før fødselen.! Kan ikke huske det fra sist)

Haha jeg har bare sett for meg at den faktisk ser ut som en propp bare jeg:p
Blir spennende å se de neste dagene her nå da, om det har noen betydning for meg at den har gått litt og litt 3 ganger... :) og kan jo være det kommer mer også :p

Da må jeg bare få sakt at samme dagen som riene mine startet ringte jeg føden fordi jeg synes frøkna i magen hadde vært betraktelig mere rolig de siste dagene :) en lur etterpå våknet jeg med maserier og morgen etter var hun født :) <3 håper det gjelder for deg også :)

Slimproppen gikk kl07.15 i dag, en hvit tung "tyggi klump" som falt i do og tykt gult slim på papiret. Kommer fortsatt litt gult slim når jeg går på do enda. Er helt ufattelig trøtt og utmattet. Sover 10 timer til sammen i natt og etter en dysj i 13 tiden er jeg helt utmattet og har måttet hvile i 3 timer med øynene igjen etter dysjen. Er 40+1 i dag, håper fødselen snart begynner!!! [emoji4]

Lagde meg havregrøt i stad fordi jeg var så sulten og klarte ikke vente til middag. Satt den litt i kjøleskapet fordi den var så varm... Så for 15 min siden gikk jeg i kjøleskapet for å hente drikke til storebror. Der sto havregrøten min fortsatt.. Og jeg som ikke skjønte noe av hvorfor jeg fortsatt var så sulten når jeg "akkurat hadde spist" ..

Lagde meg havregrøt i stad fordi jeg var så sulten og klarte ikke vente til middag. Satt den litt i kjøleskapet fordi den var så varm... Så for 15 min siden gikk jeg i kjøleskapet for å hente drikke til storebror. Der sto havregrøten min fortsatt.. Og jeg som ikke skjønte noe av hvorfor jeg fortsatt var så sulten når jeg "akkurat hadde spist" ..

Hihihi! Herlig:-)

Hadde det vært meg så hadde det for det første ikke vært havregrøt, men noe usunt.... (Jeg er på sukkerkjøret)
For det andre hadde jeg sikkert spist en porsjon for deretter å glemme/fortrenge det og tatt en tre, fire porsjoner til!

Jeg MÅ spise sunnere og mindre snart assa!!

Nå kl 20.00 kom det ENDA mer tykkt gult slim. Tørka meg så mye at jeg brukte vel en halv dorull, tok aldri slutt :p !

Så spennende:)
Min har gått over 3 ganger idag men ingen tegn til verken blodspor el noe annet da:p

Ikke noe blod her heller enda....
Har gjevnlig med maserier som gjør litt vondt innimellom, men ikke noe mer enda :p

Ikke hatt det heller jeg haha. Gir opp. Ser heller frem til en god natt søvn og kanskje det kan hjelpe på litt:)

Hihihi! Herlig:-)

Hadde det vært meg så hadde det for det første ikke vært havregrøt, men noe usunt.... (Jeg er på sukkerkjøret)
For det andre hadde jeg sikkert spist en porsjon for deretter å glemme/fortrenge det og tatt en tre, fire porsjoner til!

Jeg MÅ spise sunnere og mindre snart assa!!
Haha!! :) detta er jammen håpløst! :P jeg også lovte meg selv at jeg skulle være flink så fort babyen var ute! Nå er hun ute og jeg er håpløs! Havregrøt er ikke så ille, men jeg sukrer mer enn jeg burde :P haha

Fantstisk!! :p takk for en god latter en søvnløs natt ;)

Så spennende:)
Min har gått over 3 ganger idag men ingen tegn til verken blodspor el noe annet da:p

Ikke noe blod her heller enda....
Har gjevnlig med maserier som gjør litt vondt innimellom, men ikke noe mer enda :p

Her gikk min slimpropp i dag morges, med en del blod. Var mer brunt og rosa i fargen. Har hatt maserier i hele dag. 6-7 min mellomrom i dag tidlig, pause på noen timer og nå med 15-20 min mellomrom og mye vondere enn i morges. Er førstegangs så spent på hva dette betyr! Håååååååper på fødsel ila helga, helst i dag! :D

Her gikk min slimpropp i dag morges, med en del blod. Var mer brunt og rosa i fargen. Har hatt maserier i hele dag. 6-7 min mellomrom i dag tidlig, pause på noen timer og nå med 15-20 min mellomrom og mye vondere enn i morges. Er førstegangs så spent på hva dette betyr! Håååååååper på fødsel ila helga, helst i dag! :D
Så spennende!! Oppdater oss om hvordan det går :D

Back
Topp