~.:[Skravletråd]:.~

Det mest spennende på sykehus: hvor lenge må vi vente denne gangen:D vi brukte alvorlig talt hele hjemreisedagen på å vente på tur til undersøkelser, og på leting i datasystemet:p seks på kvelden fikk vi reise. Godt du får komme til i dag, Lykke til:)
Tusen takk! Hun ble estimert til -4,5%. Blir forhåpentligvis satt i gang på torsdag, på dag 8! :D Krysser fingrene!
 
De sier så :) hadde vært kjekt å få bebis og dratt inn vikingpotten i samma slengen haha :D begge deler er vel like sannsynlig her.. ingen tegn av noe slag.

Det hadde ikke vært dumt :hilarious: Vi kan til og med dele potten for min del, for eg aner ikke hva eg skal gjøre med de siste 230 milionene :rolleyes:
eg har faktisk hatt litt mensensmertetak i natt.... så håper det kan være begynnelsen på noe... e veldig usikker siden sist satt riene i hele magen, å eg var ikke i tvil om at det var rier... no e det litt sånn: kan det være begynnelsen på noe??
 
Det hadde ikke vært dumt :hilarious: Vi kan til og med dele potten for min del, for eg aner ikke hva eg skal gjøre med de siste 230 milionene :rolleyes:
eg har faktisk hatt litt mensensmertetak i natt.... så håper det kan være begynnelsen på noe... e veldig usikker siden sist satt riene i hele magen, å eg var ikke i tvil om at det var rier... no e det litt sånn: kan det være begynnelsen på noe??
Er jo lov å håpe ihvertfall! Her er det ikke antydning til tegn på noe som helst. Sitter bare som et slakt i lenestolen og smelter i varmen.
 
Er jo lov å håpe ihvertfall! Her er det ikke antydning til tegn på noe som helst. Sitter bare som et slakt i lenestolen og smelter i varmen.

Vi får krysse fingre for gevinst i kveld :) kanskje vannet går at reint sjokk vist de ringer :hilarious::hilarious:
Eg har nettopp vært på sparketest, no venter eg på ultralyd. Ble sendt opp på kk pga lite liv av jordmor, så da sitter eg no her.... de sier at alt ser bra ut så langt!
 
Blei ikke noe vikinglotto eller fullmånebaby gitt. Men idag skal vi besøke svigerfar på sykehuset. Han blir flytta fra riksen til Tønsberg, så da er det litt nærmere og enklere.
 
Blei ikke noe vikinglotto eller fullmånebaby gitt. Men idag skal vi besøke svigerfar på sykehuset. Han blir flytta fra riksen til Tønsberg, så da er det litt nærmere og enklere.

Nei ikke her heller :hilarious: så lenge han ikke venter til neste fullmåne, så får eg være fornøyd! Ikke det at han kan det, men no føler eg at vist det hadde vært opp til han, så hadde han bodd i magen til han skulle konfirmeres......
Håper det går bra med svigerfar :)
 
Nei ikke her heller :hilarious: så lenge han ikke venter til neste fullmåne, så får eg være fornøyd! Ikke det at han kan det, men no føler eg at vist det hadde vært opp til han, så hadde han bodd i magen til han skulle konfirmeres......
Håper det går bra med svigerfar :)
Haha det blir litt i overkant lenge ja.. går bedre med ham, ser ut som operasjonen har gått bra.
 
Stakkar lille. Svelget fostervann under fødselen så er tydeligvis kvalm. Kastet litt opp på dagtid men verst nå når jeg selvsagt vil sove. Nå sover han i armene mine men håper å kunne legge han over i sengen snart:)
 
I dag kommer helsesøster for å veie lillebror. Er så spent på om han har lagt på seg noe mer :)
 
Vi skal også ha ny kontroll av vekta i dag! Krysser fingrene for at han har tatt igjen fødselsvekta si nå :)

Neeei. 50 gram på 5-6 dager, enda ikke kommet opp i fødselsvekt. Skal begynne med tillegg på kveldstid for å se om han klarer mer melk når jeg har ammet fra begge puppene. Styr med den amminga altsååå :p
 
Back
Topp