Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, slikt finner jeg ogdå på, men helst ved spisebordet, for der er det bare fugler som ser inn, kjøkkenvinduet ser naboene inn.Altså, skal være glad det bare er rådyr og fugler som ser inn på kjøkkenet mitt, for plutselig tar jeg meg selv i å stå å melke ut en liten skvett i middagsmaten hennes..![]()
Ikke i den anbefalingen jeg leste. Men det spiller ingen rolle. Folk må gjøre det de synes er riktig for seg og sine.Det er stor forskjell på "under to år" og "seks mnd", anbefalingen "under to år" er vel reelt sett "mellom et og to år", for anbefalingen for under et år er vel 0?
Har nøkkelhullet også med salt å gjøre?Ikke i den anbefalingen jeg leste. Men det spiller ingen rolle. Folk må gjøre det de synes er riktig for seg og sine.
Tror forøvrig det er mer skjult salt i kjøpebrød og anbefaler nøkkelhullsmerket av den grunn![]()
Ja, det er vel mindre fett/salt/sukker enn sammenlignet med annen mat i samme kategori? Men ikke se blindt på nøkkelhullet, les på pakkenHar nøkkelhullet også med salt å gjøre?![]()
Blir som med grandiosa kjøttdeig som i sin kategori fikk nøkkelhull, selvfølgelig. Det kom jeg på nåJa, det er vel mindre fett/salt/sukker enn sammenlignet med annen mat i samme kategori? Men ikke se blindt på nøkkelhullet, les på pakken
Skjult i den forstand at mange gjerne ikke tenker over det. Jeg mener selvfølgelig ikke at det er skjult fra innholdsfortegnelsen. Nå var det et tips til alle her inne, det var ikke rettet direkte til deg.Og hvordan er saltet skjult?
Jeg leser innholdet på det av ferdigmat jeg evt gir henne
Men hver får gjøre som de vil. Jeg begrenser salt mest mulig. Og gir jo ikke brød enda heller
Det har jeg aldri testet utAlltid finvær i Fredrikstad
Det anbefales. Men været der jeg befinner meg nå, er ikke særlig oppløftende.Det har jeg aldri testet ut![]()
Altså, skal være glad det bare er rådyr og fugler som ser inn på kjøkkenet mitt, for plutselig tar jeg meg selv i å stå å melke ut en liten skvett i middagsmaten hennes..![]()
Får se om jeg tar turen dit en gangDet anbefales. Men været der jeg befinner meg nå, er ikke særlig oppløftende.
Fortalte det nettop til samboer og han holdt på å le seg skakk.Hahaha, er skyldig i den jeg ogsåglad vi ikke har naboer rundt oss for de ville fått sett både pumping og håndmelking ved kjøkkenbenken ;p
Du prøver jo allerede med faste rutiner. Har du prøvd å bære? Bruk selaOg der var vi tilbake til gamle vaner igjen. Lulle gutt våkner hver time på natta og sover kun 20-30 min på dagen. Utslitt mammadet er liksom ingen rutine eller kjennetegn på sovevanene til lillegutt, det har det aldri vært og det er så frustrerende. Vi prøver å legge til rette med mat til faste tidspunkt, like rutiner på kveld og morgen, men det funker ikke. Noen med råd eller tips?
Har dere prøvd å la pappaen ta han på natten?Og der var vi tilbake til gamle vaner igjen. Lulle gutt våkner hver time på natta og sover kun 20-30 min på dagen. Utslitt mammadet er liksom ingen rutine eller kjennetegn på sovevanene til lillegutt, det har det aldri vært og det er så frustrerende. Vi prøver å legge til rette med mat til faste tidspunkt, like rutiner på kveld og morgen, men det funker ikke. Noen med råd eller tips?
Har dere prøvd å la pappaen ta han på natten?