Skravletråd :)

går de ut av produksjoN??? hvor har du sett det? de har da nettopp kommet med nye kolleksjon i 2016?
Jeg kjøpte nettopp jeg også ;) Herlig å ikke ha bilen full av Simo :P

Ja det var det de sa i butikken! Kanskje de selger de billig for å gjøre plass til 2016-modellen da ;) Jeg er i allefall fornøyd og den er så enkel at selv far i huset kan håndtere den :p

Ja det var det de sa i butikken! Kanskje de selger de billig for å gjøre plass til 2016-modellen da ;) Jeg er i allefall fornøyd og den er så enkel at selv far i huset kan håndtere den :p

Merkelig.. Finner ikke noe på nett om det heller?
Veldig fornøyd selv :)

Yes da. Vognbagen er på Finn.no og Newbornsetet er allerede solgt. Må ut og kjøpe sele til tripp trappen nå, for hun rekker nedi med beina og plutselig står hun i setet! Jeg håper nesten hun lærer seg å sitte alene snart, for hun hater å ligge på rygg. Hun tar sit-ups eller ruller rundt og rundt på gulvet mens hun klager og syter over å ikke få tak i det hun vil. Definitivt ikke noen baby lenger nei :(
Hehe.. Ikke overrasket over at din også vil bli stor :p I natt oppdaget jeg at vi ikke kan samsove særlig lenger. Fant han nede ved knærne mine. Begynt å rulle rundt da.. Så han må opp i sprinkelseng. Det blir pes med all den nattmatingen, kjenner jeg..

Min baby har tydeligvis begynt å være mer baby. Våken om natten, sover best om hun får die samtidig, vil være nær oss hele tiden. Og vi som var bortskjemt med sovebaby. Forandring fryder ikke alltid.

Min baby har tydeligvis begynt å være mer baby. Våken om natten, sover best om hun får die samtidig, vil være nær oss hele tiden. Og vi som var bortskjemt med sovebaby. Forandring fryder ikke alltid.
I følge WonderWeeks så kan de gjerne bli sånn midt i et utviklingssprang. Så ikke sikkert det blir så langvarig :)

Hehe.. Ikke overrasket over at din også vil bli stor :p I natt oppdaget jeg at vi ikke kan samsove særlig lenger. Fant han nede ved knærne mine. Begynt å rulle rundt da.. Så han må opp i sprinkelseng. Det blir pes med all den nattmatingen, kjenner jeg..
Ojda, det kan fort bli litt skummelt ja... Hun her sover enkelte ganger best alene har jeg merket. Og hvis vi skal samsove så sover vi best begge to om vi spooner :P Hennes rygg mot min mage. Men babynestet sover hun fremdeles veldig godt i da. Merket det i helgen da vi sov borte og ikke hadde det med. Da vi kom hjem sov hun mye bedre om natten (og mor våknet med kanonkulepupp).

Hjelp! Er en stund siden jeg var i bryllup... Hvor mye er det vanlig å bruke på gave?

Noen som har senket bunnen på sprinkelsengen? I går var det ei veldig stolt jente som reiste seg i sengen. Ser for meg at det blir så tungt å ta henne opp og ned for mat i løpet av natten :p

Noen som har senket bunnen på sprinkelsengen? I går var det ei veldig stolt jente som reiste seg i sengen. Ser for meg at det blir så tungt å ta henne opp og ned for mat i løpet av natten :p
Huff, jeg tenker det samme som deg, at det kommer til å bli et ork.. Synes det er tungt nok nå mens bunnen fremdeles er oppe.

500kr pr. gjest / 1000kr paret hvis man ikke er kjempenære. Søsken og bestevenner opp mot 2000kr. Det er det jeg ville ha gitt.
Takk for svar :) Da er vi innafor med det vi har planlagt. Vi tenkte å gi 1000.

God dag ! Her bøtter det ned og gulvet skulle vært støvsugd. Men, når baby sover må mor slappe av. Hva står på planen i dag jenter?

God dag ! Her bøtter det ned og gulvet skulle vært støvsugd. Men, når baby sover må mor slappe av. Hva står på planen i dag jenter?

Heihå! Nå sitter jeg med en kopp kaffi og strikketøyet mens lille ligger ute å dupper. Snart kommer min søster for å passe mini slik at ho mor får trent litt og i ettermiddag kommer bror (mini sin onkel) på middag. Hva med dere? :)

Back
Topp