Ja, det er utrolig deilig!Ja, den varmen. Det er godt med litt sol, men kan være bra slitsomt også. Tipper nok ho sier i fra om ho blir tørst![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er utrolig deilig!Ja, den varmen. Det er godt med litt sol, men kan være bra slitsomt også. Tipper nok ho sier i fra om ho blir tørst![]()
Er ikke lett å vite:/Denne ungen er jaggu standhaftig. Skal ikke sove. Vet ikke om det er varmen eller hva. Han sovner greit først på kvelden, og så våkner han igjen og nekter å sove før langt på kveld (natt for han).
Sånn har vi hatt det et par dager nå. Kan godt være varmen ja,Denne ungen er jaggu standhaftig. Skal ikke sove. Vet ikke om det er varmen eller hva. Han sovner greit først på kvelden, og så våkner han igjen og nekter å sove før langt på kveld (natt for han).
Heldigvis, men klokken var i hvert fall 2230 før han sovnet til slutt.Er ikke lett å vite:/
Håper han har sovnet igjen nå![]()
Det er veldig sent:/Heldigvis, men klokken var i hvert fall 2230 før han sovnet til slutt.
Så deilig ! Trenger det innimellom.Når mannen står opp med mini og lar meg sove til 10.30, før han tar med mini ut på tur slik at jeg kan få en rolig morgen for meg selv. Er det rart jeg digger den mannen der![]()
næh, våknet rundt 05 [emoji14]Det er veldig sent:/
Sov han lengre i dag da?
Det var en kort nattnæh, våknet rundt 05 [emoji14]
Så deilig ! Trenger det innimellom.
Nå er jeg usikker på hva jeg gjør.. Lille HATER å ligge i bagvognen, og han prøver å dra seg opp hele tiden. Vanligvis bærer jeg han, men det er det for varmt til nå. Det er en ryggstøtte i bagdelen, men den blir liksom litt bratt. Jeg ønsker så innmari å bruke den bagen litt til, og vente lengst mulig med sportsdelen. Den er jo ikke på langt nær så myk og god å ligge i som bagen... Har dere byttet over til sportsdel?
Her har vi hatt samme problem, og sportsdelen er nå tatt i bruk. Mini elsker detom han er supertrøtt og jeg skal ut kun for å få han til å sove, bruker jeg bagen. Men stortsett er det sportsdelen han sitter i nå
![]()