Skravletråd :)

Ja, den varmen. Det er godt med litt sol, men kan være bra slitsomt også. Tipper nok ho sier i fra om ho blir tørst:)
Ja, det er utrolig deilig! :D Hun har liksom aldri vært så tydelig på å vise sult hun her, så jeg håper det er nok!

Denne ungen er jaggu standhaftig. Skal ikke sove. Vet ikke om det er varmen eller hva. Han sovner greit først på kvelden, og så våkner han igjen og nekter å sove før langt på kveld (natt for han).

Denne ungen er jaggu standhaftig. Skal ikke sove. Vet ikke om det er varmen eller hva. Han sovner greit først på kvelden, og så våkner han igjen og nekter å sove før langt på kveld (natt for han).
Er ikke lett å vite:/
Håper han har sovnet igjen nå:)

Sånn har vi hatt det et par dager nå. Kan godt være varmen ja,

Når mannen står opp med mini og lar meg sove til 10.30, før han tar med mini ut på tur slik at jeg kan få en rolig morgen for meg selv. Er det rart jeg digger den mannen der :)

• Liker
Reactions: Bee
Nå er jeg usikker på hva jeg gjør.. Lille HATER å ligge i bagvognen, og han prøver å dra seg opp hele tiden. Vanligvis bærer jeg han, men det er det for varmt til nå. Det er en ryggstøtte i bagdelen, men den blir liksom litt bratt. Jeg ønsker så innmari å bruke den bagen litt til, og vente lengst mulig med sportsdelen. Den er jo ikke på langt nær så myk og god å ligge i som bagen... Har dere byttet over til sportsdel?

Har ikke byttet, men min bare sover i vogna da, drar seg ikke opp

Vi har hatt sportsvogn nå på ferien her nedi i Østfold, og det har gått bra. Men kommer til å bruke baggen litt til hjemme

Jeg tok ned sportsdelen fra boden idag! Jeg som trodde edge duo skulle vare lenge :p men når gutten vokser som et lite ugress (72cm) så må jeg vel innse at han ikke er baby så mye lengre ;)

Nå er jeg usikker på hva jeg gjør.. Lille HATER å ligge i bagvognen, og han prøver å dra seg opp hele tiden. Vanligvis bærer jeg han, men det er det for varmt til nå. Det er en ryggstøtte i bagdelen, men den blir liksom litt bratt. Jeg ønsker så innmari å bruke den bagen litt til, og vente lengst mulig med sportsdelen. Den er jo ikke på langt nær så myk og god å ligge i som bagen... Har dere byttet over til sportsdel?

Her har vi hatt samme problem, og sportsdelen er nå tatt i bruk. Mini elsker det :) om han er supertrøtt og jeg skal ut kun for å få han til å sove, bruker jeg bagen. Men stortsett er det sportsdelen han sitter i nå :)

Drar seg opp her også. Vi tviholder på den litt til, men må bytte før vi drar på ferie. Altså i løpet av juni:)

Her har vi hatt samme problem, og sportsdelen er nå tatt i bruk. Mini elsker det :) om han er supertrøtt og jeg skal ut kun for å få han til å sove, bruker jeg bagen. Men stortsett er det sportsdelen han sitter i nå :)

Tror vi går for denne varianten vi også. En helt annen baby å ha med og gjøre da han fikk kommet seg bittelitt opp og titte, uten å trekke seg selv opp med armene. Så mye mer avslappet! Ikke er ryggen på sportsdelen bratt og så er den vendt mot meg. Kan leve med det, men de dagene vi er hjemme og han bare skal sove blir det bag :) Må tviholde på min siste baby ;)

Vi har byttet til sportsdel. Hun bare bråket oppi bagen og tok sit-ups til den store gullmedaljen. Mye kjekkere å ha henne i vogn nå så lenge hun er våken. Vi kan se hverandre og koser oss. Men merker at hun ikke sovner like lett i sportsdelen, det er det eneste minuset.

Back
Topp