Skravletråd :)

Fy det var varmt i natt! Samsoving og fri bar var uaktuelt for å si det sånn. Lillemor bare kava ved puppen :/
Flere små som begynner å reagere på litt varmere temperatur?

Hvilke temperaturer? :-P

Men varme er lik tørste er lik baby trenger mye pupp, så i teorien hadde jeg nok sovet lite og ammet mye

Noe alternativ til samsoving har jeg ikke, med mindre jeg skal legge henne i stua (etasjen over oss)

Ikke merket varme i natt, men her har det vært spisefest med mating hver time fra 22 i går og frem til 5. Så sovnet han og jeg og sov i 3 timer. Nå ammer jeg igjen..

Da det var veldig varmt for et par uker siden sov han i bare bleie. Gikk utmerket :)

Skulle ønske jeg kunne rapportere om varmere temperaturer... Men da det var varmt tidligere i mnd så drakk hun nok litt oftere ja. Det var da hun begynte å sove kortere på dagen også, men det gjør hun fortsatt så det har vel ikke sammenheng med varmen likevel.

Det hjelper kanskje ikke at jeg har vinterdyne fortsatt:P måtte ty til flaska etter to timer med frem og tilbake og vi omtrent bada i svette. Da sov ho i 2,5 timer til. Skulle gjerne amma hele natten, men når det resulterer i null søvn på oss begge så får det bli litt mme også. Meg er det ikke så farlig med, men syns det er greit at ho sover.

Hvilke temperaturer? :-P

Men varme er lik tørste er lik baby trenger mye pupp, så i teorien hadde jeg nok sovet lite og ammet mye

Noe alternativ til samsoving har jeg ikke, med mindre jeg skal legge henne i stua (etasjen over oss)
Har hun ikke egen seng? Her har vi måttet ta opp siden på bedside criben til A. når han legger seg om kvelden. Hvis ikke så er det fare for at han ruller ut av dobbelsengen.

Kanskje bytte til lettere dyne om det er varmt hos dere. Babyen har vel egen lett liten dyne, men vurdere p sove i bare bleie, og selvsagt så kjølig rom som mulig

Om hun sover av mme, så for all del. Min tar jo ikke flaske, så jeg har ikke så mange alternativer til å amme. Slår hun seg helt vrang går faren og bærer henne til hun roer seg. Det kan ta tid. Skjer heldogvis ikke ofte...

Har hun ikke egen seng? Her har vi måttet ta opp siden på bedside criben til A. når han legger seg om kvelden. Hvis ikke så er det fare for at han ruller ut av dobbelsengen.

Nei, hun har ikke egen seng. Det hadde ikke mellomste heller. Eldstemann hadde vugga på rommet vårt da han var baby, og senere seng, men han sov jo aldri i den, så det droppet vi med de neste. Vi samsover til de får egen seng på et annet rom.

Lykke! Frøkna trivdes godt i bæresela på tur i dag. Da tror jeg der går bra på flyplassen også:)

Ja, ho lå mest i den. Men tok ho opp når ho ble grinete. Fungerte veldig bra:)
Vogna har fungert bra her også:)
Greit å ha når de vil opp ja. Liker at det begynner å bli varmere i været:)

Vogna har fungert bra her også:)
Greit å ha når de vil opp ja. Liker at det begynner å bli varmere i været:)
Skal ikke klage på sola og varmen nei, annet en at jeg må kjøpe parasoll så vesla kan stå på verandaen

Bonus av at jeg og vesla har, takket være eldstemann som våknet, startet dagen klokka fem.

Hun er nok trøtt og klar for første dubb så tidlig på dagen at det enda er skygge på framsiden av huset. Når sommeren kommer må jeg muligens begynne å kjøre vogna opp i hagen for å få skygge

Kan egentlig sette vogna forran jeg da. Men der går jo alle forbi, og har selv ikke utsyn til frontverandaen med mindre jeg sitter på soverommet.

Ps. Ville dere brukt penger på ny brystpumpe om dere skulle være på ferie i nesten to uker og glemte den hjemme?

Kan egentlig sette vogna forran jeg da. Men der går jo alle forbi, og har selv ikke utsyn til frontverandaen med mindre jeg sitter på soverommet.

Ps. Ville dere brukt penger på ny brystpumpe om dere skulle være på ferie i nesten to uker og glemte den hjemme?
Kommer jo an på hvor mye du bruker den da. Du kan ikke håndmelke da?
Hadde ikke kjøpt den dyreste, men en litt enklere i så fall.

Kommer jo an på hvor mye du bruker den da. Du kan ikke håndmelke da?
Hadde ikke kjøpt den dyreste, men en litt enklere i så fall.

Hvorfor trenger du pumpe da?

Hvis du er komfortabel med brukt, Finn.no?

Back
Topp