Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hun ikke egen seng? Her har vi måttet ta opp siden på bedside criben til A. når han legger seg om kvelden. Hvis ikke så er det fare for at han ruller ut av dobbelsengen.Hvilke temperaturer?![]()
Men varme er lik tørste er lik baby trenger mye pupp, så i teorien hadde jeg nok sovet lite og ammet mye
Noe alternativ til samsoving har jeg ikke, med mindre jeg skal legge henne i stua (etasjen over oss)
Har hun ikke egen seng? Her har vi måttet ta opp siden på bedside criben til A. når han legger seg om kvelden. Hvis ikke så er det fare for at han ruller ut av dobbelsengen.
Så braLykke! Frøkna trivdes godt i bæresela på tur i dag. Da tror jeg der går bra på flyplassen også![]()
Vi gikk i tre timer vel. To pauser underveis.Så bra
Var dere på lang tur?
Hadde dere med vogn også?Vi gikk i tre timer vel. To pauser underveis.
Ja, ho lå mest i den. Men tok ho opp når ho ble grinete. Fungerte veldig braHadde dere med vogn også?
Skal begynne å bruke bæresele mer utendørs her også![]()
Vogna har fungert bra her ogsåJa, ho lå mest i den. Men tok ho opp når ho ble grinete. Fungerte veldig bra![]()
Skal ikke klage på sola og varmen nei, annet en at jeg må kjøpe parasoll så vesla kan stå på verandaenVogna har fungert bra her også
Greit å ha når de vil opp ja. Liker at det begynner å bli varmere i været![]()
Kommer jo an på hvor mye du bruker den da. Du kan ikke håndmelke da?Kan egentlig sette vogna forran jeg da. Men der går jo alle forbi, og har selv ikke utsyn til frontverandaen med mindre jeg sitter på soverommet.
Ps. Ville dere brukt penger på ny brystpumpe om dere skulle være på ferie i nesten to uker og glemte den hjemme?
Kommer jo an på hvor mye du bruker den da. Du kan ikke håndmelke da?
Hadde ikke kjøpt den dyreste, men en litt enklere i så fall.
Hvis du er komfortabel med brukt, Finn.no?Kan egentlig sette vogna forran jeg da. Men der går jo alle forbi, og har selv ikke utsyn til frontverandaen med mindre jeg sitter på soverommet.
Ps. Ville dere brukt penger på ny brystpumpe om dere skulle være på ferie i nesten to uker og glemte den hjemme?