Skravletråd

Kynnere begynnte for en time siden se hvem som trøster meg
5998baa039ea7e57b5f30206ecf54512
Neimen! Det må vær den nydeligste katten jeg har sett på lenge! :D ❤️

Nei det gjør det ikke. Men mye mulig modning og det er helt greit!
Modning er jo et steg i riktig retning!! ;-) Her har jeg forsøkt å fremprovosere noe i dag, men merker nesten mindre enn de siste dagene hvor jeg så og si kun har ligget på sofaen for å forsikre meg om at ungen skulle vente med å komme :-P

Modning er jo et steg i riktig retning!! ;-) Her har jeg forsøkt å fremprovosere noe i dag, men merker nesten mindre enn de siste dagene hvor jeg så og si kun har ligget på sofaen for å forsikre meg om at ungen skulle vente med å komme :p
Typisk det da... :p

Når riene kommer med 3-5 min mellom og varer 45-60 sek. Hvis det ikke er rier ville jeg sett ann litt. Jeg hadde skikkelig vondt på venstre side av magen under ribbeina i går i mange timer. Det var nok fordi frøkna lå og dytta noe sinnsykt der omtrent hele dagen.
Ja, han ligger jo godt planta på venstre side her, så presser vel på en god del nerver vil jeg tro!:-) Har hatt en god del smerter rundt der før, men denne smerten er på en måte mer intens og annerledes, også er den ikke der konstant som den har vært før... Jaja, har lagt meg rett ut litt nå for å kjenne litt på det :-)

Flere enn meg som er lettere lei og utålmodig? Jeg er ikke noe flink til å vente... spesielt når jeg ikke har noe å gjøre på dagene og jeg sover dårlig på natta.

Flere enn meg som er lettere lei og utålmodig? Jeg er ikke noe flink til å vente... spesielt når jeg ikke har noe å gjøre på dagene og jeg sover dårlig på natta.
Er ikke lei, men er utålmodig...! ;-) Termin i dag... Jm har ment at baby skulle komme før termin, hun har vært festet og ligget klar så langt nede så lenge! Var sjeleglad for at hun ventet til januar, det var det ingen som trodde, men nå kan hun godt se å komme!!! Storesøster kom 3 uker før termin (hks, så helt annerledes) og var nesten 4kg, så denne frøkna her blir vel bare nærmere og nærmere 6kg :O

Er ikke lei, men er utålmodig...! ;-) Termin i dag... Jm har ment at baby skulle komme før termin, hun har vært festet og ligget klar så langt nede så lenge! Var sjeleglad for at hun ventet til januar, det var det ingen som trodde, men nå kan hun godt se å komme!!! Storesøster kom 3 uker før termin (hks, så helt annerledes) og var nesten 4kg, så denne frøkna her blir vel bare nærmere og nærmere 6kg :O
Skjønner deg godt! Ho kommer nok snart :) Er ikke fullt så optimistisk for min egen del :p

Sitter her med en ti dager gammel baby på magen jeg. Hun sover aller best på magen til meg eller faren.da får hun ligge på magen (det er jo ok sånn. Når hun ligger alene sover hun selvsagt på rygg) og nyte nærhet og varme. Da har vi det fint begge to.

Sitter her med en ti dager gammel baby på magen jeg. Hun sover aller best på magen til meg eller faren.da får hun ligge på magen (det er jo ok sånn. Når hun ligger alene sover hun selvsagt på rygg) og nyte nærhet og varme. Da har vi det fint begge to.
Gleder meg til den fantastiske tiden :Heartpink

Høres ikke helt feil ut det :D gleder meg!

Ja. Det er rett og slett herlig.

Blir så misunnelig Sara! :-) det høres helt klart ikke feil ut..

Har besøk av søsteren min i dag, som til vanlig bor i Trondheim og er hjemme på juleferie:-) Hun er for øyeblikket barnevakt jentungen mens jeg har legetime. Seinere i dag blir det både middagslaging og kakebaking, må gjøre klar til bursdagsfeiring i morgen;-)

Back
Topp