Neimen! Det må vær den nydeligste katten jeg har sett på lenge!Kynnere begynnte for en time siden se hvem som trøster meg
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neimen! Det må vær den nydeligste katten jeg har sett på lenge!Kynnere begynnte for en time siden se hvem som trøster meg
![]()
TakkNeimen! Det må vær den nydeligste katten jeg har sett på lenge!![]()
![]()
Merket noen effekt da?Jeg har også en veldig utålmodig dag i dag. Har allerede dratt med gubben på en runde to ganger i dag i håp om å få i gang noe... modning, fødsel, et eller annet![]()
Mye stikkinger nedover, og veldig aktiv unge!Merket noen effekt da?![]()
Hmm... Det betyr dessverre ikke nødvendigvis fødsel da :-/Mye stikkinger nedover, og veldig aktiv unge!
Nei det gjør det ikke. Men mye mulig modning og det er helt greit!Hmm... Det betyr dessverre ikke nødvendigvis fødsel da :-/
Modning er jo et steg i riktig retning!! ;-) Her har jeg forsøkt å fremprovosere noe i dag, men merker nesten mindre enn de siste dagene hvor jeg så og si kun har ligget på sofaen for å forsikre meg om at ungen skulle vente med å kommeNei det gjør det ikke. Men mye mulig modning og det er helt greit!
Typisk det da...Modning er jo et steg i riktig retning!! ;-) Her har jeg forsøkt å fremprovosere noe i dag, men merker nesten mindre enn de siste dagene hvor jeg så og si kun har ligget på sofaen for å forsikre meg om at ungen skulle vente med å komme![]()
Ja, ikke sant?Typisk det da...![]()
Ja, han ligger jo godt planta på venstre side her, så presser vel på en god del nerver vil jeg tro!Når riene kommer med 3-5 min mellom og varer 45-60 sek. Hvis det ikke er rier ville jeg sett ann litt. Jeg hadde skikkelig vondt på venstre side av magen under ribbeina i går i mange timer. Det var nok fordi frøkna lå og dytta noe sinnsykt der omtrent hele dagen.
Er ikke lei, men er utålmodig...! ;-) Termin i dag... Jm har ment at baby skulle komme før termin, hun har vært festet og ligget klar så langt nede så lenge! Var sjeleglad for at hun ventet til januar, det var det ingen som trodde, men nå kan hun godt se å komme!!! Storesøster kom 3 uker før termin (hks, så helt annerledes) og var nesten 4kg, så denne frøkna her blir vel bare nærmere og nærmere 6kg :OFlere enn meg som er lettere lei og utålmodig? Jeg er ikke noe flink til å vente... spesielt når jeg ikke har noe å gjøre på dagene og jeg sover dårlig på natta.
Skjønner deg godt! Ho kommer nok snartEr ikke lei, men er utålmodig...! ;-) Termin i dag... Jm har ment at baby skulle komme før termin, hun har vært festet og ligget klar så langt nede så lenge! Var sjeleglad for at hun ventet til januar, det var det ingen som trodde, men nå kan hun godt se å komme!!! Storesøster kom 3 uker før termin (hks, så helt annerledes) og var nesten 4kg, så denne frøkna her blir vel bare nærmere og nærmere 6kg :O
Gleder meg til den fantastiske tidenSitter her med en ti dager gammel baby på magen jeg. Hun sover aller best på magen til meg eller faren.da får hun ligge på magen (det er jo ok sånn. Når hun ligger alene sover hun selvsagt på rygg) og nyte nærhet og varme. Da har vi det fint begge to.

Høres ikke helt feil ut detSitter her med en ti dager gammel baby på magen jeg. Hun sover aller best på magen til meg eller faren.da får hun ligge på magen (det er jo ok sånn. Når hun ligger alene sover hun selvsagt på rygg) og nyte nærhet og varme. Da har vi det fint begge to.