Skravletråd

Ferdig på jobb, har hjulpet mannen å sette opp innredning på badet og nå koser vi oss med gutta og film. Håper rørlegger har tid til å komme i morgen så vi får på vannet igjen på badet, gleder meg sååå!!!

Ferdig på jobb, har hjulpet mannen å sette opp innredning på badet og nå koser vi oss med gutta og film. Håper rørlegger har tid til å komme i morgen så vi får på vannet igjen på badet, gleder meg sååå!!!

Vann på badet er absolutt en fordel :)

Hmm, bad i mørke er jo ikke sånn helt ideelt, men i det minste vann så kan man jo bruke det med hodelykt, lommelykt, stearinlys eller noe.

Da har jeg laget middag til min bedre halvdel, vasket og brettet alt av babytøy, håndduker, gulpekluter og vaskekluter og har endelig satt baken i en koselig stue med tente stearinlys, dimmet lys og et glass brus. Blir vel å nyte resten av kvelden med netflix eller noen serier tenker jeg:) Enn hva med dere?

Fått unger i seng, betalt regninger og nå ser jeg på tv med god samvittighet. Blir søren meg lange nok dager til tider...

Har også hatt en lang dag. Innholdsrik - noe som hjelper på humøret :) Men kjenner jeg er sliten i bekken. Derfor blir det sofa og TV resten av kvelden.

Synes forøvrig dagene flyr av gårde (selv om noen dager er veldig rolige for min del så går de fort). Torsdag i morgen allerede!!

Har også hatt en lang dag. Innholdsrik - noe som hjelper på humøret :) Men kjenner jeg er sliten i bekken. Derfor blir det sofa og TV resten av kvelden.

Synes forøvrig dagene flyr av gårde (selv om noen dager er veldig rolige for min del så går de fort). Torsdag i morgen allerede!!
Dagene er lange, tunge og slitsomme... Ser frem til å kunne senke skuldrene helt om forhåpentligvis ikke lenge!

Torsdag i morgen og jeg har tatt fri på fredag så det blir deilig!

Sitter å venter på at klokka skal bli så mye så jeg kan dra på UL. Skal sjekke plasseringen til morkaka og hvor stor bølla er. Gleder meg som bare det til å få se lille nurket igjen❤

Jentungen har vært på overnattingsbesøk hos bestemor i natt (jeg har verdens beste mamma! :-D ), så jeg fikk sove til 8 :-D Det trengte jeg. Nå skal jeg lage meg te på termokopp, og så bærer det avgårde til jobb. 4 undervisningstimer i dag, gleder meg til det er ferdig. Snart er det bare 4 uker igjen til ferie, og kjenner at den ikke kan komme tidsnok. Vil ha jul:-) Og har allerede begynt på julemusikken etter at jeg oppdaget radiokanalen P7 Klem Jul, så nå blir det julemusikk hele veien til jobb:-P

Gjer meg sjøl ein klapp på skulderen, ette å ha kjøpt ca 25 julagava i dag.. :p
Så flink du er, jeg har ikke begynt en gang, og ikke vet jeg hva enn gang.....veldig ulikt meg, gubben er forbauset over at jeg ikke har levert gavene allerede... *sukk* :blob1

Vært hos legen og fått 100% sykemelding idag. Kjenner at nå er jeg så klar for det. Gått 50% lenge nå, men det blir jo bare tyngre og tyngre, og bekkenet er vondt dag og natt, og etter et svimmelanfall igår ble jeg sikker på at det er riktig å roe helt ned.
Inatt drømte jeg at jeg lakk fostervann, så da jeg våkna var jeg helt klar for å ringe føden. :D

Smil med oss idag damer !
Jeg la ut et innleg på skjult men sletta det for jeg klarte ikke å la det stå, for personlig .

Men 19 november er en grusom dag for meg , å den pleier å være mørk som ett uvær men i år har jeg snudd den, så jeg og barna har hatt livs-fest!

Vi feirer livet , og at vi kom oss unna psykopatens grep . Mere enn det vil jeg ikkr skrive .

Men SMIL!!!!:)

Smil med oss idag damer !
Jeg la ut et innleg på skjult men sletta det for jeg klarte ikke å la det stå, for personlig .

Men 19 november er en grusom dag for meg , å den pleier å være mørk som ett uvær men i år har jeg snudd den, så jeg og barna har hatt livs-fest!

Vi feirer livet , og at vi kom oss unna psykopatens grep . Mere enn det vil jeg ikkr skrive .

Men SMIL!!!!:)
:)

Back
Topp