Skravletråd

Tusen takk jenter, har fortsatt ikke fått sagt noe... men har fått snakket med ho ene vi bruker som vikar og hun er heldigvis interessert i å vikariere i deler av stillingen min. Håper det kan gjøre at beskjeden er lettere å svelge :)o_O

Teit sjef!
Lykke til =)

Fikk sagt det rett etter at jeg var ferdig, han gratulerte faktisk! Holdt på å dette av stolen :p Leger oppi åra er noen av de verste arb.giverne når det kommer til sykmeldinger og permisjoner hos de ansatte så var forberedt på det verste. Ble ikke noe lang samtale, bare fortalte hvor langt jeg er på vei og at de må ta dette i betrakning når vi skal bestemme når vi skal bytte datasystem. Puh, da er det bare 3 leger igjen å fortelle det til :D

Så bra.

Jeg fikk også gratulasjoner da jeg fortalte at jeg var gravid for ei uke siden, og derved også forståelse når jeg i dag leverte 40% sykemelding for å dra hjem og sove

Fikk sagt det rett etter at jeg var ferdig, han gratulerte faktisk! Holdt på å dette av stolen :p Leger oppi åra er noen av de verste arb.giverne når det kommer til sykmeldinger og permisjoner hos de ansatte så var forberedt på det verste. Ble ikke noe lang samtale, bare fortalte hvor langt jeg er på vei og at de må ta dette i betrakning når vi skal bestemme når vi skal bytte datasystem. Puh, da er det bare 3 leger igjen å fortelle det til :D

Så bra =)

Åh jeg er SÅ trøtt!
Klokka er bare halv 8 og jeg har så lyst til å gå og legge meg, men jeg skal se en episode Inspektør Linley med kjæresten min først! Bare for å være snill :P

Åh jeg er SÅ trøtt!
Klokka er bare halv 8 og jeg har så lyst til å gå og legge meg, men jeg skal se en episode Inspektør Linley med kjæresten min først! Bare for å være snill :p

Jeg holder meg våken en time eller halvannen til er planen, så ryker jeg rett til seng.

Jeg HAR jo dog sovet før i dag da, det er veldig deilig å ha fått en sånn ordning at jeg går hjem fra jobb tidlig, spiser litt, legger meg og sover en time eller to før jeg henter ungene. Det ble en i dag, pga at jeg var sent avsted og dessuten måtte handle på vei hjem for jeg hadde ikke mat i hus, det var jo ikke planlagt sånn før legetimen i dag) også laga jeg meg litt for tidkrevende mat som var mer enn det lille mellommpltiet jeg skulle ha, mer som en lunsj, skal gjøre det lettere i morgen. Vel, i alle fall, det å ha sovet på dagen gjør at jeg faktis kfungerer på ettermiddag, sån litt i alle fall, men jeg gleder meg til senga i kveld, ja!

Mmm.. Sitter å koser meg med en deilig hjemmelaget jordbærmilkshake!:)

Nam <3

Nå skal jeg få skjønnhetssøvnen min! I morgen skal jeg prøve å få meg en liten time på øyet så jeg klarer å gjøre noe annet hjemme. Det må ryddes og pakkes litt så vi kan få flyttet ut av denne lille leiligheten!

Så bra.

Jeg fikk også gratulasjoner da jeg fortalte at jeg var gravid for ei uke siden, og derved også forståelse når jeg i dag leverte 40% sykemelding for å dra hjem og sove
Så bra, godt å ha en sånn sjef :)

Så bra, godt å ha en sånn sjef :)

Jepp

sms fra min kollega i kveld om hvem som "skal hjelpe oss fremover", noe jeg vet blir en bra løsning, og vi ble enige om hvilke oppgaver vi skal fordele hvor (rett og slett har hun likegodt tenkt litt for kort og reist hjem uten bilen sin i dag, hvilket normalt sett går greit fodi hun da bare tvinger samboeren til å begynne tidlig på jobb, men så må vist han vente på en håndtverker, og vips.... da var det greit å avklare dette så jeg kan sette folket i arbeid i morgen tidlig.

Jeg har veldig greie kollegaer, personalavsnarlig, hr og sjef og hele pakka.

"sov godt" sa de når jeg gikk hjem litt etter ett... Og det gjorde jeg. Det var deilig

Og nå er det senga igjen.

Så godt å ha det sånn :) Vi er bare to stk som jobber der jeg jobber så det er litt mer sårbart kan du si... Men jeg har ingen planer om å bli sykmeldt så det går nok bra :D Nå er det senga på meg, magen står rett ut i kveld og øya detter igjen her...

Sovna som en stein litt over ti! Og når klokka var 6 og jeg skulle stå opp var det bare umuuulig å komme seg opp! Jaja.. dyra overlever :-P

Legekontoret ringde meg, og legen er hjemme med syke barn i dag, så måtte komme tilbake i morgen..

Men usikkert om det blir i morgen også, da lillebror ( 16 år) brakk kragebenet i går ( 2 gang på 2 mnd) Var på sykehuset i går, men fikk hjem i gjenn, da de må avente å se om når han skal oppereres, å blir det i morgen, så rekker jeg ikke timen til ul.. Er 3 t fra sykehuse. Han vil veldig gjerne at jeg blir med han, så det er klart at jeg skal om han skal oppereres.. Så får se om når det evt blir ul..

Har virkelig behov for å se at alt er som det skal <3 Så sattser på det ikke blir så lenge til. Forteller det ikke til familien og gutten vår på 4, før jeg har vert på ul.

Hjelpes. Lurer på hvordan jeg skal klare å holde meg våken gjennom dagen. Ikke kan jeg Sove etter jobb heller med 3 ungerci hus og en mann som er bortreist. Hadde bare kl vært
10 på kvelden :p

Legekontoret ringde meg, og legen er hjemme med syke barn i dag, så måtte komme tilbake i morgen..

Men usikkert om det blir i morgen også, da lillebror ( 16 år) brakk kragebenet i går ( 2 gang på 2 mnd) Var på sykehuset i går, men fikk hjem i gjenn, da de må avente å se om når han skal oppereres, å blir det i morgen, så rekker jeg ikke timen til ul.. Er 3 t fra sykehuse. Han vil veldig gjerne at jeg blir med han, så det er klart at jeg skal om han skal oppereres.. Så får se om når det evt blir ul..

Har virkelig behov for å se at alt er som det skal <3 Så sattser på det ikke blir så lenge til. Forteller det ikke til familien og gutten vår på 4, før jeg har vert på ul.
Ånei! Så kjedelig. Så uheldig gutten din er da. Og skjønner veeeeldig godt at du vil se liv i magen. Jeg prøver å holde meg til 1. Juli med å gå på ultralyd! Men det er sååå vanskelig :p har heller ennå ikke fått høre noe hjertelyd.
Men satser på du får ultralyd fort! Kjipt å ha gledet seg så lenge også kan ikke legen.

Back
Topp