Skravletråd

Ja, og nå er vi i juni!! :-(

Her har det fossa ned tidligere idag, men nå titter solen så vidt frem:)

Her har det øst ned frem til i ettermiddagen, nå r det grått men opphold. Litt vind. Håper det blir bedre resten av uka :D

Her hadde vi noen fååå minutter med sol i sted, og da løp jeg som en galning ut og monterte solstolen min;) Haha.. Tydelig at vi har mangel på sol;)

Her har det blåst og regna ikke heile dag! Våkna til og med av vinden og regnet som slo mot ruta på soverommet:-) Syns egentlig sånt vær er litt koslig:-) Ble innedag i hele dag, selv om lille trollet sikkert burde hatt litt frisk luft, men hun sover jo ute i 2 timer (under tak) så tenkte at det får holde i dag;-)

Her har da pisseregna og vært surt heile dagen, kun 7 grader :(

Surt og kaldt hele dagen. Men nå like før leggetid for mini var det såvidt litt sol. Så vi fikk littegrann på hjemturen vår. Var på gåtur på besøk til en nabogård:-)

Vurderer om jeg skal gå en tur med hunden når mannen kommer hjem, er grått og kaldt men hadde vært deilig å få luftet både hodet og ikke minst hyper bikkje :p Bare denne mannen min kommer hjem snart så! Hva skal dere i kveld da?

Skal sløve på sofaen (føler ikke jeg gjør annet), prøve å rette litt kunst og håndverksprosjekter, rydde stua (det tar 2 min) og legge meg tidlig ;-)

Vurderer om jeg skal gå en tur med hunden når mannen kommer hjem, er grått og kaldt men hadde vært deilig å få luftet både hodet og ikke minst hyper bikkje :p Bare denne mannen min kommer hjem snart så! Hva skal dere i kveld da?

Sitter med eksamen skriving! Tre tekster som skal sendes neste onsdag og skriftlig 4 timers matte eksamen neste fredag! Er såååå klar for sommerferie fra studiene nå!!

Sitter å sløver på sofaen nå, ser på serie og bv samtidig mens bikkja er utålmodig etter å gå tur. Blir skikkelig rampehund når ho er i det humøret så må nesten ta en liten tur etterpå om jeg vil eller ikke :p Tror det blir en kopp kakao etterpå og noen mandler, kaldt i huset i dag også!

Jeg går også rundt og fryser, samboeren sier her er IKKE kaldt, jeg hutrer og går med tjukkesokker og tykt pledd rundt meg !

Jeg er kjempevarm på dagen og iskald på kvelden (har litt med aktivitetsnivået også kanskje :p) Får plutselig hetetokter innimellom, da kunne jeg like gjerdene gått naken :D

*grøss* de hetetoktene!!! Hadde det gjennom hele svangerskapet med tredjemann, når jeg hadde tømt oppvaskmaskinen følte jeg at jeg måtte ta en dusj for det pipla i pannen!!

Her kommer de gjerne på badet om morgenen. Får de helt plutselig ellers også men er værst når jeg akkurat har tatt på meg klær og jeg holder på å renne vekk!

Back
Topp