Skravletråd

God natt damer! Senga var bare helt nyydelig å hoppe opp i nå! Nå skal jeg virkelig nyte noen timers søvn :)

Åååå jeg gleder meg til i morgen! 9+5 og legen min sa at vi kunne prøve å høre etter hjertelyden hvis jeg loooovet å ikke stresse hvis ikke han fant den :p hihihihi :D

Btw leste dere snakket litt om toxoplasmose tidligere. Jeg er mest sannsynlig immun mot det siden jeg har drevet og "reddet" villkatter og omplassert siden jeg var liten. Men legen sa at jeg fortsatt måtte være forsiktig og passe hygienen like godt for selvom jeg er immun mot det så er ikke lille bebisen det. :)

I går kveld var værmeldinga våt. Nå er den ikke det så trolig blir det altså disse flaskelammene i dag.

Derved skal jeg om få timer fortelle om babyen på jobb
Først min nærmeste kollega, som det går mest utover, og personalansvaelig når han kommer.

Og så, trolig da resten av gjengen om det faller naturlig i kveld.

Og an den grunn er jeg tankefull og våken nå.

Jeg må sove

Ny dag, nye muligheter!! Håper dere får en fin dag alle sammen :)

Her står det babyshower på planen. Blir en kjempe kjekk kveld :D

Vi skal til tantene til kjæresten å grille :-D skal ha med oss koteletter av gris vi har fora opp sjøl, det er skikkelig stas ;-) men det er meldt regn så blir nok å spise inne!

Vi skal til tantene til kjæresten å grille :-D skal ha med oss koteletter av gris vi har fora opp sjøl, det er skikkelig stas ;-) men det er meldt regn så blir nok å spise inne!
Wow, fora opp selv ja. Det må være litt spesielt. Hehe. Men blir sikkert skikkelig godt :D

Sitter på jobb og veier for og imot å fortelle det til kollegaen min (vi er bare oss to foruten legene)... Er hun det går mest utover etterhvert men troor jeg skal få ordnet vikar uten store problemer :nailbiting:

Hvordan er været hos dere i dag damer?

Back
Topp