Skravletråd

Det skal visst regne bra her også i morgen. Tyder ikke så bra for den grille-sommeravslutninga vår. Muligens backupløsningen? (Kollega med stort nytt hus og ny grill som hun kan fyre opp under tak)
Jeg ville ha satsa på under tak :) her hadde hvertfall det vært eneste mulighet :)

Jepp, sommerfest. Vi er bare sånn 12-13 stykker, så det er helt overkommelig hjemme hos noen også

Og det er "kjøre hjem fester" vi har, så null problem med å forklare avholdenghet. Jeg skal kjøre minst en, kanskje to hjem, de like klink edru som meg, men en uten lappen og en uten bil.

Der ble det chips på meg i kveld. Eneste som frister. Dette går galt hvis ikke snart kvalmen går over :wacky:

Jepp, sommerfest. Vi er bare sånn 12-13 stykker, så det er helt overkommelig hjemme hos noen også

Og det er "kjøre hjem fester" vi har, så null problem med å forklare avholdenghet. Jeg skal kjøre minst en, kanskje to hjem, de like klink edru som meg, men en uten lappen og en uten bil.
Så greitt da:) håper det blir koselig :)

Koselig blir det nok, enten hovedplan eller backup

Salat i kveld:-) Og er enda ikke blitt kvalm, yey! Blir dyrt dette hvis jeg til stadighet skal kjøpe bland-selv-salater på Mega :-P Men er vist noe av det som funker bedre, det og farris bris:-)

Salat i kveld:) Og er enda ikke blitt kvalm, yey! Blir dyrt dette hvis jeg til stadighet skal kjøpe bland-selv-salater på Mega :p Men er vist noe av det som funker bedre, det og farris bris:)
Jeg har fått helt dilla på "urtehaven" sine salater. Ikke billig...

Kokte meg to egg og hadde på brød i kveld, nam nam :D Supergodt helt til jeg var ferdig og begynte å kjenne egglukta :( Nå byr egg meg litt imot kjenner jeg!

Skal på ul i morgen tidlig (7+6). Gruer meg helt ekstremt! Symptomene har vært veldig av og på de siste dagene, så frykter det verste:/

Skal på ul i morgen tidlig (7+6). Gruer meg helt ekstremt! Symptomene har vært veldig av og på de siste dagene, så frykter det verste:/
Lykke til, det går nok bra skal du se :) Symptomene trenger jo ikke være konstant ille hele tiden ;)

Back
Topp