Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter å ser på, jeg bare gleder megNå begynner fødeavdelingen på fem. Skummelt, snart er det våres tur.........
Jeg blir livredd..... Husker så utrolig godt hvor vondt det er når jeg ser en fødsel. Men, klarer det nok denne gangen også. Heldige du er så bare gleder deg. Forstår ikke at noen kan føde uten å lage lyd, jeg skriker å roper noe så ekstremt......Sitter å ser på, jeg bare gleder meg![]()
Gleder meg ikke til smertene osv, men den samhørigheten jeg og mannen har de timene er en fantastisk følelse... Livet blir gjerne mange hverdager etter noen år, og den nyforelska følelsen vi får etter den fantastiske opplevelsen sammen er jo bare herlig. Har to tøffe, igangsatte fødsler fra før og håper virkelig at det starter av seg selv denne gangen. Har aldri fått de timene hjemme i starten...Jeg blir livredd..... Husker så utrolig godt hvor vondt det er når jeg ser en fødsel. Men, klarer det nok denne gangen også. Heldige du er så bare gleder deg. Forstår ikke at noen kan føde uten å lage lyd, jeg skriker å roper noe så ekstremt......
Ja vet akkurat hvordan det er. Ligger nokk en gang våken og begynner å bli sulten igjenJeg sovnet rundt 23.00, våknet nå pga. halsbrann og for at jeg måtte tisse!
Veldig irriterende. Den ene dagen jeg sovnet til ok tid, våkner jeg med engang :/
Har han vært mer aktiv nå da?Ligger på sofaen og prøver å få fart på lille. Synes han har vært en smule rolig i dag, selv om jeg har kjent ham og han har hikka, så er det liksom ikke den samme "fresen" det pleier å være.. Kanskje han har snudd på seg igjen? Hmm.. Får bare ligge her litt, kjenne etter om han våkner snart![]()
Han driver å dulter til litt her, men ikke det helt store.. Men er ikke sånn veldig bekymra akkurat nå kjenner jeg, er bare at det er veldig uvant at han er så "myk" (pleier jo å være helt villHar han vært mer aktiv nå da?
Jeg har hatt noen dager i forrige uke hvor det stort sett var hikking og litt vriing bare. Men så snudde han tydeligvis på seg (vanskelig å vite akkurat hvordan han ligger synes jeg) og var tilbake til tydelige spark. Men det er klart man blir litt bekymret de dagene det er litt mindre enn vanlig!!
Ligger på sofaen og prøver å få fart på lille. Synes han har vært en smule rolig i dag, selv om jeg har kjent ham og han har hikka, så er det liksom ikke den samme "fresen" det pleier å være.. Kanskje han har snudd på seg igjen? Hmm.. Får bare ligge her litt, kjenne etter om han våkner snart![]()
Skummelt å lese om leddgikt og fødselforeløpig har det jo gått veldig greit.
http://forskning.no/svangerskap-sykdommer-stub/2008/02/revmatiske-kvinner-foder-tidlig