Skravletråd

Jeg sovnet som vanlig greit, men ligger våken nå, ikke helt uvanlig dessverre,og mitt behov for å sove på dagen har nok en sammenheng med dette. Men jeg sover på dagen enten jeg har vært våken på natta eller ei da.

God morgen damer!
Første feriedag i dag, så i dag skal det bakes kaker :-D så skal jeg fortsette på babyteppet, og rydde vekk eksamensforberedelser! Nå blir det julestemning her :-D

Hva har dere av planer for dagen? :)

Tror planene mine går på å bli ferdig med handlelista sette meg i bilen og dra på apoteket og europris hente gubben dra innom stallen til damene mine så handle mat og så ta min ut min første kveld fri på nesten to uker i sofaen med no god mat og drikke. siden jeg har en dag til jeg må opp kl 0400.

Ikke minst se om jeg skjønner noe som helst av strikke prosjektet mitt Hahahaha

Tja.. Jeg sitter her litt uten mål og mening :p Har vært på jobb en tur, og vært innom ei venninne. Bare en time til jeg henter i barnehage - så jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bruke den timen til :p

Bakt første runde med pepperkaker jeg nå! Så nå ligger den brukte deigen i kjøleskapet så den kan stivne litt før jeg går i gang med en ny runde. Hadde sikkert begynt med en gang hadde det ikke vært for at kroppen min ikke klarer å stå så lenge i den varmen :-P har også en deig med kakemenn jeg skal stikke ut :-) deilig å være produktiv!

Sitter å ser på, jeg bare gleder meg :D
Jeg blir livredd..... Husker så utrolig godt hvor vondt det er når jeg ser en fødsel. Men, klarer det nok denne gangen også. Heldige du er så bare gleder deg. Forstår ikke at noen kan føde uten å lage lyd, jeg skriker å roper noe så ekstremt......

Jeg blir livredd..... Husker så utrolig godt hvor vondt det er når jeg ser en fødsel. Men, klarer det nok denne gangen også. Heldige du er så bare gleder deg. Forstår ikke at noen kan føde uten å lage lyd, jeg skriker å roper noe så ekstremt......
Gleder meg ikke til smertene osv, men den samhørigheten jeg og mannen har de timene er en fantastisk følelse... Livet blir gjerne mange hverdager etter noen år, og den nyforelska følelsen vi får etter den fantastiske opplevelsen sammen er jo bare herlig. Har to tøffe, igangsatte fødsler fra før og håper virkelig at det starter av seg selv denne gangen. Har aldri fått de timene hjemme i starten...

Jeg sovnet rundt 23.00, våknet nå pga. halsbrann og for at jeg måtte tisse!

Veldig irriterende. Den ene dagen jeg sovnet til ok tid, våkner jeg med engang :/
Ja vet akkurat hvordan det er. Ligger nokk en gang våken og begynner å bli sulten igjen :p men er vel mest min egen feil i natt da jeg sov en god del i dag.

Våken, og sulten. Og over en time til det er morgen. Jada... Jeg vil sove!

Ligger på sofaen og prøver å få fart på lille. Synes han har vært en smule rolig i dag, selv om jeg har kjent ham og han har hikka, så er det liksom ikke den samme "fresen" det pleier å være.. Kanskje han har snudd på seg igjen? Hmm.. Får bare ligge her litt, kjenne etter om han våkner snart:-)

Huff! Har så lyst til å hente lille i barnehagen. Været er såååå trist, og vet at de har utedag... Litt kjedelig at de må være ute når været er sånn. Men de deler avdeling med så mange at halvparten er ute/på tur hver dag, også bytter de på hvem som disponerer innerommet.

Vet godt at ungene ikke har vondt av litt dårlig vær altså. Synes bare det var så trist nå! Men får vente til kl 14. For å være sikker på at de er tilbake til barnehagen (om det ble tur på dem i dag).

Ligger på sofaen og prøver å få fart på lille. Synes han har vært en smule rolig i dag, selv om jeg har kjent ham og han har hikka, så er det liksom ikke den samme "fresen" det pleier å være.. Kanskje han har snudd på seg igjen? Hmm.. Får bare ligge her litt, kjenne etter om han våkner snart:-)
Har han vært mer aktiv nå da?
Jeg har hatt noen dager i forrige uke hvor det stort sett var hikking og litt vriing bare. Men så snudde han tydeligvis på seg (vanskelig å vite akkurat hvordan han ligger synes jeg) og var tilbake til tydelige spark. Men det er klart man blir litt bekymret de dagene det er litt mindre enn vanlig!!

Har han vært mer aktiv nå da?
Jeg har hatt noen dager i forrige uke hvor det stort sett var hikking og litt vriing bare. Men så snudde han tydeligvis på seg (vanskelig å vite akkurat hvordan han ligger synes jeg) og var tilbake til tydelige spark. Men det er klart man blir litt bekymret de dagene det er litt mindre enn vanlig!!
Han driver å dulter til litt her, men ikke det helt store.. Men er ikke sånn veldig bekymra akkurat nå kjenner jeg, er bare at det er veldig uvant at han er så "myk" (pleier jo å være helt vill:-P). Skal se det an litt, så ringer jeg evt føden for å høre hva de sier hvis han fortsetter å være rolig utover dagen:-)

Ligger på sofaen og prøver å få fart på lille. Synes han har vært en smule rolig i dag, selv om jeg har kjent ham og han har hikka, så er det liksom ikke den samme "fresen" det pleier å være.. Kanskje han har snudd på seg igjen? Hmm.. Får bare ligge her litt, kjenne etter om han våkner snart:)

Blæ, jeg har vært så travel i dag at jeg har egentlig helt glemt å kjenne etter. jeg har jo kjent henne, men ikke sånn show som hun pleier å holde.Får se nå som jeg straks spiser middag, om det blir liv da som det pleier evt på sofaen etterpå. Kjenner jo at hun er der, kiler litt, men ikke sånn massive greier.

Skummelt å lese om leddgikt og fødsel :( foreløpig har det jo gått veldig greit.
http://forskning.no/svangerskap-sykdommer-stub/2008/02/revmatiske-kvinner-foder-tidlig

Min mor har leddgikt, den diagnosen fikk hun dog ikke før jeg gikk på barneskolen.

Hun har altså to barn. Meg, født et par uker over termin, med et blodtrykk oppi taket et sted, svangerskapsforgiftning som tilsier at jeg burde vært en måned eldre enn jeg er....

Og min bror, av ulike årsaker, dels uvisst, født ti uker før termin.

Back
Topp