Skravletråd

Lurer på om det kan være økedøgn eller fordi han ikke fikk mme for vi la oss

Dere da, sovet godt?
Det kan det jo ha vært. vanskelig å vite. ville trodd han skulle henge lenger på puppen om det var økedøgn men.

Det har vi:)

Det kan det jo ha vært. vanskelig å vite. ville trodd han skulle henge lenger på puppen om det var økedøgn men.

Det har vi:)
Mulig, men egentlig sjelden han spiser så mye mer enn det. Nå stopper jeg timeren når han slutter å drikke, han holder jo på puppen lenger

Uansett ^^ får jo ligge i sengen til nå, Så får jo slappet litt av likevel :)

Mulig, men egentlig sjelden han spiser så mye mer enn det. Nå stopper jeg timeren når han slutter å drikke, han holder jo på puppen lenger

Uansett ^^ får jo ligge i sengen til nå, Så får jo slappet litt av likevel :)
ah ok...ikke lett å si...håpe ikke det blir mange slike netter på rad i alle fall.

godt:)

så du pm?

ah ok...ikke lett å si...håpe ikke det blir mange slike netter på rad i alle fall.

godt:)

så du pm?
Hmm, tror det er noe rart med pm, får ikke opp varsel for jeg går innpå inbox.. Skal sjekke nå :)

Nei, satser på at det var et unntak :P

Det var nær sagt umulig å få et bra bilde i dåpskjolen....jøye meg

En god blanding. Hun sutret eller så sint ut på alle...gav opp hele greia:p
Rart med det der. Tok et kjempefintbilde med mobilen - skulle prøve på noe lignende noen dager etter med ordentlig kamera (som jeg eventuelt kan få blåst opp og ha på veggen) - helt umulig. Var ikke i humør og blåste seg opp på alle :P
Skal ikke være enkelt

Men av og til er sintebilder litt morsomme de og :P

God morgen dere!:) Hvordan har natten vært:)?
Hva er dagens planer:D?

Hei :) God morgen, natta har vært vanlig den. Litt tidlig morgen på frøkna for hun sto opp halv 8 så hun var egentlig ganske sur da vi sto opp :P så hun sover igjen :)

I dag er det fotball på storebror.. ikke så mye andre planer egentlig. lekser... også må han fargelegge et trivselskart.. skal ha samtale på skolen i morgen. f.eks friminutt: hvis han liker det godt skal han fargelegge grønt, gult hvis passe og rødt hvis han ikke liker osv.. er ganske mange ting :P men viktig da :)
dere?

Lille her sov 6t før hun våknet for mat i natt. Ikke verst. Spiste 1,5 porsjoner med grøt kl 1630 elns.
Blandet den pæregrøten jeg kjøpte i Sverige med Sinlac. Det var visst KJEMPEGODT.

Hun var helt på tuppa etter den og gaaapte og gaaaapte da jeg skulle mate henne, grøten kom ikke fort nok :p

Back
Topp