Lurer på om det kan være økedøgn eller fordi han ikke fikk mme for vi la ossahhh slitsomt![]()
Dere da, sovet godt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om det kan være økedøgn eller fordi han ikke fikk mme for vi la ossahhh slitsomt![]()
Det er det nokja så deilig å fungerer på dagen![]()
Det kan det jo ha vært. vanskelig å vite. ville trodd han skulle henge lenger på puppen om det var økedøgn men.Lurer på om det kan være økedøgn eller fordi han ikke fikk mme for vi la oss
Dere da, sovet godt?
Yes gjorde ikke det med OJDet er det nok![]()
Mulig, men egentlig sjelden han spiser så mye mer enn det. Nå stopper jeg timeren når han slutter å drikke, han holder jo på puppen lengerDet kan det jo ha vært. vanskelig å vite. ville trodd han skulle henge lenger på puppen om det var økedøgn men.
Det har vi![]()
ah ok...ikke lett å si...håpe ikke det blir mange slike netter på rad i alle fall.Mulig, men egentlig sjelden han spiser så mye mer enn det. Nå stopper jeg timeren når han slutter å drikke, han holder jo på puppen lenger
Uansett ^^ får jo ligge i sengen til nå, Så får jo slappet litt av likevel![]()
Nei husker du sa detYes gjorde ikke det med OJ![]()
Hmm, tror det er noe rart med pm, får ikke opp varsel for jeg går innpå inbox.. Skal sjekke nåah ok...ikke lett å si...håpe ikke det blir mange slike netter på rad i alle fall.
godt
så du pm?
Gjør detHmm, tror det er noe rart med pm, får ikke opp varsel for jeg går innpå inbox.. Skal sjekke nå
Nei, satser på at det var et unntak![]()
ja veldigNei husker du sa detveldig greit at det ikke er sånn nå
![]()
åh? Ikke dagen for bilder eller bare mye styr?Det var nær sagt umulig å få et bra bilde i dåpskjolen....jøye meg
En god blanding. Hun sutret eller så sint ut på alle...gav opp hele greiaåh? Ikke dagen for bilder eller bare mye styr?
Rart med det der. Tok et kjempefintbilde med mobilen - skulle prøve på noe lignende noen dager etter med ordentlig kamera (som jeg eventuelt kan få blåst opp og ha på veggen) - helt umulig. Var ikke i humør og blåste seg opp på alleEn god blanding. Hun sutret eller så sint ut på alle...gav opp hele greia![]()
God morgen dere!Hvordan har natten vært
?
Hva er dagens planer?
Hehe jeg startet dagen med hjemmelaget pizza-resterNå skal jeg være skikkelig sunn! Jeg skal starte dagen med en bolle!! Yums
Ble det for noe ?Trenger bare 3 middager denne uken på meny...så det gikk greit![]()
Godt det ikke bare er megHehe jeg startet dagen med hjemmelaget pizza-rester![]()