heheFøler alt går i treskrin for tiden så kan vell si meg enig i dethaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
heheFøler alt går i treskrin for tiden så kan vell si meg enig i dethaha
Føler alt går i treskrin for tiden så kan vell si meg enig i dethaha
Jeg gir herved opp rettskrivingI treskrin fniis
Vet ikke.. 8 kanskje?hehe mange har du nå da?
her faller nye ned i hode mitt hele tiden![]()
Hihihi, er så glad du er tilbakeJeg gir herved opp rettskrivinger de mulig?? Når ble treskrin mer vanlig enn traktor?
![]()
Mye godt man kan lage med det nemligBønner jalinser vet jeg ikke
![]()
Vet ikke.. 8 kanskje?
hehehe....måtte flire litt ja...men skjønte hva du mente daJeg gir herved opp rettskrivinger de mulig?? Når ble treskrin mer vanlig enn traktor?
![]()
Hehe jeg leeeeerJeg gir herved opp rettskrivinger de mulig?? Når ble treskrin mer vanlig enn traktor?
![]()
Det er da enda godthehehe....måtte flire litt ja...men skjønte hva du mente da![]()
Kanskje det er en ny greie ?Hehe jeg leeeeer![]()
heheh er ikke så lettDet er da enda godter tydelig at fjøla ( som sambo kaller det) ikke forstår hva jeg mener
![]()
Hvor hun skal shoppe?Spent på om mams finner noe klær til ungene i dag jeg
UffEr straks oppdatering - venter på den før vi tar oss en tur ut her. Ikke spesielt fint ute,men han er så grinete og får ikke sove, stakkars
Dakar lille. Kan være greit med en trilletur da ja...Her har hun sovet på puppen kjempe lenge nå...kjenner jeg må tisse menEr straks oppdatering - venter på den før vi tar oss en tur ut her. Ikke spesielt fint ute,men han er så grinete og får ikke sove, stakkars
Fikk du tissa? HeheDakar lille. Kan være greit med en trilletur da ja...Her har hun sovet på puppen kjempe lenge nå...kjenner jeg må tisse men![]()
Da er update postet, fra trilletur
Rosa fløy rett opp på 73!