Hehe nei jeg må nok bare kjøre på jaIngen rosa ennå, men det kan ordnes det, bare å skravle på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei jeg må nok bare kjøre på jaIngen rosa ennå, men det kan ordnes det, bare å skravle på![]()
1000 gikk fort førkanskje, men 1000 går fort. kommet deg på listen enda mon tro?
hehe ikke like raskt nå nei...sant nok...1000 gikk fort førHehe sikkert ikke nå
![]()
Nja :/ tror jeg står over denne gangenhehe ikke like raskt nå nei...sant nok...
må henge deg med på hemmelig venn!
Glemte litt av det - og ble litt usikker. Hvis det skal være av de små så burde det være på skjult, men det begrenser igjen litt de som kan være med?det går fort det
hva ble det med den fotokonkurannsen?
Nja :/ tror jeg står over denne gangenvi har så mye vi skal i gang med nå
![]()
Glemte litt av det - og ble litt usikker. Hvis det skal være av de små så burde det være på skjult, men det begrenser igjen litt de som kan være med?
Og så var det å finne tema?
Gunilla er stein hakke gal i hodetHaha! Her har det vært call the midwife. Men ikke om vi skal spise, det var visst ikke matvennlig med fødslerher elsker han svenske hollywoodfruer, og særlig Gunilla... Ho er ikke matvennlig, eller noen-som-helst-vennlig, for meg. Grøss og gru
Haha ja akkurat denne gang er jeg heller detOkei daBare hver kjip du
![]()
Haha ja akkurat denne gang er jeg heller dettihi
Han spiser det, men syns ikke det er spes godtJa det skjøner jeg godt. Spiser han ikke salat?
Han spiser det, men syns ikke det er spes godter greit i burger osv, men sjelden han forsyner seg med salat ved siden av middag :/
HahahaGreit.
Kaller deg kjipingen fra nå avhahah
KanskjeSkal dere gå for 18tråder jenter?![]()
God planEr nok lurt det ja![]()
Her har vi blitt enige om at vi skal sette til side seg en særhet periodevis. Alt skal smakes på, av alle. Så får vi se hvordan det går i praksis
Hahahaha det døde jeg litt. Traktor kniping faktisk heheheheTraktor kjiping![]()
hehe mange har du nå da?Kanskje får se når det nærmer seg slutten av måneden![]()
hehe ja du er det tenkHahahaha det døde jeg litt. Traktor kniping faktisk hehehehe![]()
Føler alt går i treskrin for tiden så kan vell si meg enig i dethehe ja du er det tenk![]()