Bra hos dere?
Ja, bare slapper av litt, frøkna har ikke stått opp ennå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra hos dere?
Lagde figurene som skal stå oppå den i går da. Og ikke så avanserte greier da hun gav makspris og den ikke var så altfor høy.Det får man sibestilling?
hehe...håpe det ikke utvikler seg til noeNope![]()
Er det lov å se?Lagde figurene som skal stå oppå den i går da. Og ikke så avanserte greier da hun gav makspris og den ikke var så altfor høy.Men den ble grei nok
![]()
Takk takk satser på dethehe...håpe det ikke utvikler seg til noe
Eventuelt sittet på dataen og nettshoppet haha.. uff..Har laget meny i morgentimene også. Snuppa sov 2 t lenger enn meg og da får man gjort litt.
Bra med random innlegg - spesielt for å opplyse at jeg er håpløs på å sjekke innboksen på appen..Random innlegg...sett pm jeg har sendt?
Er det lov å se?
Åhh hva har du shoppet??Eventuelt sittet på dataen og nettshoppet haha.. uff..
Supert ...jeg trengte en ekspert skjønner du...Bra med random innlegg - spesielt for å opplyse at jeg er håpløs på å sjekke innboksen på appen..
Skal sjekke og svare straks![]()
Åhh hva har du shoppet??
Fra hvor?har tittet mest da, men ble noen gensere til storebror![]()
name itFra hvor?![]()
Så heldige dere er da!Vi fikk masse arveklær i går IGJEN!! Har full garderobe til snuppa til hun er 6år!!!
Var en del unisex oppi der også...noen grønne gensere og en fleece fra pop![]()
Name it er så fint<3name it![]()
JA vi er det. gjelder bare å få et godt system på alle klærne nå da.Så heldige dere er da!
mhmName it er så fint<3