En hest som sitter/ligger på stranda og leser en bok. Hesten kan ha store brillerHvis du skulle lage en kake til en som har følgende interesser hvordan hadde den sett ut da...
Hester
Reiseliv
og bøker/lesing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En hest som sitter/ligger på stranda og leser en bok. Hesten kan ha store brillerHvis du skulle lage en kake til en som har følgende interesser hvordan hadde den sett ut da...
Hester
Reiseliv
og bøker/lesing
Hehe, kanskje jeg skal samle kjæreste poeng å kjøpe noen til samboerenNææhh vet ikke...men de er sykt gode!!!
Hesten kommer galloperende ut av boken?Boken da?
En hest som sitter/ligger på stranda og leser en bok. Hesten kan ha store brillermed feks piknikkurv eller paraplydrink eller noe ved siden av
![]()
Oi stiligHesten kommer galloperende ut av boken?
Hehe, kanskje jeg skal samle kjæreste poeng å kjøpe noen til samboerenjeg er ikke spesielt glad i surt godteri :-/
Jeg elsker surt! Særlig surt svenskegodis! Mmmmhva er det med dere jenter her inne aBare jeg som liker surt
? haha...er jo det som er best...og sjokkis seff
![]()
Ja, er nok ikke enkleste å lage - men tipper en del av bøkene som leses handler om hest?Oi stiliglitt av et prosjekt
![]()
Haha! Salt et jo helt klart besthva er det med dere jenter her inne aBare jeg som liker surt
? haha...er jo det som er best...og sjokkis seff
![]()
Se der ja...endelig en med god smaK hahaJeg elsker surt! Særlig surt svenskegodis! Mmmm![]()
Åååååh, nå fikk jeg lyst på løsgodis..Se der ja...endelig en med god smaK haha![]()
Ja, er nok ikke enkleste å lage - men tipper en del av bøkene som leses handler om hest?![]()
Hold kjeft haha..Åååååh, nå fikk jeg lyst på løsgodis..de blå og rosa flaskene, sur føtter... Mmmm
Som i lakris???Haha! Salt et jo helt klart bestsjokoladen er jeg med på :-D
Kanskje du ender opp med å jobbe 50% og supplere med kakebaking ?Hehe det vet jeg ikke...kan jeg evt. spørre om. ikke en nær beskjent av meg som fyller. Bestillingen kommer fra en kollega.
Vi er fler som gjør det! Haha! Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe på butikken i morraHold kjeft haha..sikler her jooo
![]()
Uff, ja er svak for salt lakris, jo saltere jo bedre OSom i lakris???![]()
hehe vettu hva jeg har tenkt tanken.Kanskje du ender opp med å jobbe 50% og supplere med kakebaking ?![]()
Som mannen min duUff, ja er svak for salt lakris, jo saltere jo bedre O![]()
hahah ja...her blir det nok flere sure sjødyr også...kosta jo bare 10kr pakken:O:OVi er fler som gjør det! Haha! Nå vet jeg hva jeg skal kjøpe på butikken i morra![]()