Skravletråd

Don't I know it - Går fort unna ja, men greit å ha med seg gaver og stuff tilbake :p

Ja, har vel vært ganske så hektisk. Men antar at mai er kakesesong deluxe?

Jada, fant en del fine gaver. så det er alltid kjekt.

Ja, blir lite tid. Og vil jo si ja til nær familie og venner. og ikke prioritere venner av venner av venner liksom:P
Men jeg elsker det jo så vil jo fortsette men det går i rykk og napp. Sagt nei til mye nå. Har 2 bestillinger i april.
Yes mye i mai . konfirmasjontid:D

Så bra!!

Hihi, ja synes det er bra jeg da. Men ift jobb og sånt, så skal man visst si "bestemt" eller "nøyaktig " for å unngå den negative konotasjonen

Ja, men det er for meg andre begreper egentlig . selv om det kan jo være det samme også. Men skjønner hvorfor altså:)

Jada, fant en del fine gaver. så det er alltid kjekt.

Ja, blir lite tid. Og vil jo si ja til nær familie og venner. og ikke prioritere venner av venner av venner liksom:P
Men jeg elsker det jo så vil jo fortsette men det går i rykk og napp. Sagt nei til mye nå. Har 2 bestillinger i april.
Yes mye i mai . konfirmasjontid:D
Veldig greit å kunne velge hvem man vil si ja til :) synes du burde hatt instagramkonto bare for kakene :P

Aha:) nettopp ferdig med doctor Who og modern family og family Guy:) prøver og finne en annen serie nå men er ikke så lett, jeg vil gjerne se noe alla modern family, big bang theory:P
Har du sett New girl?
Eller episodes?

Koste meg ellers mye med Marco polo ^^

Driver dere med i kveld da??
Her lurer jeg på om det ikke blir kvelden snart, så trøtt:P

Back
Topp