Skravletråd

Nei :p sambo reiser i til bergen i morgen tidlig og blir borte til fredag kveld.. Så da ser vi an dagene. Lurer på om det blir en tur til mine foreldre. Kanskje be om barnevakt en times tid. Trenger litt shoppetid uten barn :D
Åhh Bergen er bra vettu;)
Ja det hadde jeg gjort om jeg var deg.

Snakken med mannen, det var ikke samme sak i det hele tatt:P Apple tv er bedre:)
Okej! Jeg har hørt mer og mer om chromecast nå i det siste, men liksom ikke helt skjønt greia. Jeg er avhengig av vår appletv, den er fantastisk ;) det går sjeldent noe morsomt på TV. Blir mye netflix og Viaplay :p

Deilig å være ute :) her har vi spist middag og sambo dro for å hjelpe søstera med å bære noe greier :p

Jeg har forresten nominert deg til å vinne storksak veska ;)

Ja, vi er veldig mye ute. Blir dårlig og grinete hvis ikke:P

Neeeiiii,har du???:D

Jeg ligger rett ut med bihulebetennelse, så jeg orker ikke gjøre noe mer nummer ut av middagen. Fikk medisiner på onsdag, men bare blitt verre så får vel ta en telefon i morgen igjen :(
I dag tror jeg det blir kjøttdeig og løk :D med rømme og ketchup. Mmmmm
Aua :( god bedring :)

Okej! Jeg har hørt mer og mer om chromecast nå i det siste, men liksom ikke helt skjønt greia. Jeg er avhengig av vår appletv, den er fantastisk ;) det går sjeldent noe morsomt på TV. Blir mye netflix og Viaplay :p
Mannen snakket på at du kunne lagre ting og greier på TVen. Har ingen peiling på Apple tv i det hele tatt. Nei her står TVen nesten aldri på for orker ikke det som går på tv:P ser Netflix hvis jeg vil

Er det ferdig? Må sjekke programmet ja :) er litt vanskelig å følge med på tv-program når lille ikke sovner til samme tid hver kveld.
Ja sesong for 2015 er det.
Og det kommer sesong 16 fra mai , men ikke på norsk tv.

Ja, vi er veldig mye ute. Blir dårlig og grinete hvis ikke:P

Neeeiiii,har du???:D
Ble litt dårlig begrunnelse da.. Hadde skrevet ett bedre innlegg, men vi har ikke fått installert wifi på hytta enda og 4g er litt ustabil. Så opplastinga ble mislykket flere ganger. Så da ble det litt amputert etterhvert :P

Ble litt dårlig begrunnelse da.. Hadde skrevet ett bedre innlegg, men vi har ikke fått installert wifi på hytta enda og 4g er litt ustabil. Så opplastinga ble mislykket flere ganger. Så da ble det litt amputert etterhvert :p
Åhh da må jeg inn å se :):)

Søte du<3<3

Mannen snakket på at du kunne lagre ting og greier på TVen. Har ingen peiling på Apple tv i det hele tatt. Nei her står TVen nesten aldri på for orker ikke det som går på tv:P ser Netflix hvis jeg vil
Vi har den første versjonen, der går ikke det.
Hvilke serier ser du på netflix? :)

Back
Topp