Skravletråd

Vært ute vi. Hvordan har deres ettermiddag vært?
Gutta er fortsatt ute, men snart inn for kvelds nå da:)

Vært ute vi. Hvordan har deres ettermiddag vært?
Gutta er fortsatt ute, men snart inn for kvelds nå da:)
Deilig å være ute :) her har vi spist middag og sambo dro for å hjelpe søstera med å bære noe greier :P

Jeg har forresten nominert deg til å vinne storksak veska ;)

Mye planer denne uken da?:)
Nei :P sambo reiser i til bergen i morgen tidlig og blir borte til fredag kveld.. Så da ser vi an dagene. Lurer på om det blir en tur til mine foreldre. Kanskje be om barnevakt en times tid. Trenger litt shoppetid uten barn :D

Så dumt - men greit at dere fikk en gratis inngang i det minste!

Vi har årskort på det lokale bassenget, har akkurat ordnet ett for lillegutt og :)
Jada. for alle 5 så det var jo ikke verst av de likevel. Men jeg var vel litt krass og bestemt;)

Så lurt. vi har på akvariet for meg og OJ. får til mannen og SE. når hun blir litt eldre også.

Jupp :O
Heldigvis får mannen sin den 9. Litt kjipt når jeg venter på ny Nettbankkalkulator :/
Ok her får jeg den 12.
Har vel noen lapper på konto, men ikke noe å rope hurra for. heldigvis har mannen mer kontroll enn meg;)

Hehe, ja det er jo egentlig det :) men grandis funker innimellom det også. Den originale dere bruker?
Jeg ligger rett ut med bihulebetennelse, så jeg orker ikke gjøre noe mer nummer ut av middagen. Fikk medisiner på onsdag, men bare blitt verre så får vel ta en telefon i morgen igjen :(
I dag tror jeg det blir kjøttdeig og løk :D med rømme og ketchup. Mmmmm

Back
Topp