ja glad for detGreit å ha den muligheten da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja glad for detGreit å ha den muligheten da!
Hadde rema som nærbutikk før, men handla aldri frukt og grønt der jeg hellerog ikke kylling
Hadde avtale etter 12.00 og hun skulle sende mld i morges liksom...men men...hennes tapÅja sånn ja, snodig da![]()
Det gjør det nok da ja. på den ene rema 1000 her er det generelt dårlig. ofte tomt for varervarierer nok fra butikk til butikk for her pleier det egentlig å være veldig bra!
Det haddde vært typisk ja..ble det noe hvile?Sitter å gjesper, men hvis jeg legger meg ned våkner hun vel![]()
Var det godtDa var deigen sattgod middag alle sammen
![]()
Deilig å være uteVært ute vi. Hvordan har deres ettermiddag vært?
Gutta er fortsatt ute, men snart inn for kvelds nå da![]()
Lov innimellom detMmmm. Her blir det grandis i dag.. Hørtes bedre ut med hjemmelagethaha
NeiMye planer denne uken da?![]()
Vet ikke? Er det i dag han henrik elvestad har sending?Noe gøy på tv i kveld?
Jada. for alle 5 så det var jo ikke verst av de likevel. Men jeg var vel litt krass og bestemtSå dumt - men greit at dere fikk en gratis inngang i det minste!
Vi har årskort på det lokale bassenget, har akkurat ordnet ett for lillegutt og![]()
Ok her får jeg den 12.Jupp :O
Heldigvis får mannen sin den 9. Litt kjipt når jeg venter på ny Nettbankkalkulator :/
Jeg ligger rett ut med bihulebetennelse, så jeg orker ikke gjøre noe mer nummer ut av middagen. Fikk medisiner på onsdag, men bare blitt verre så får vel ta en telefon i morgen igjenHehe, ja det er jo egentlig detmen grandis funker innimellom det også. Den originale dere bruker?
Så bra. hva hadde dere på?Jaaaaden ble veldig god
![]()
Aner ikke. får sjekke programmet.Vet ikke? Er det i dag han henrik elvestad har sending?
Nei, kjøttdeig og løk. Gidder ikke pelle av paprikaLov innimellom detDen vanlige elr
?