Hva fikk dere?Aldri feilog veldig godt å slippe all oppvask selv
(hjelper jo svigermor litt da)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva fikk dere?Aldri feilog veldig godt å slippe all oppvask selv
(hjelper jo svigermor litt da)
Rakk ikke å legge meg ned en gangSååå typisk!![]()
Takk det sammeDa var deigen sattgod middag alle sammen
![]()
Vi ser nesten aldri på, brukeer chromecasten og ser Netflix og sånt![]()
Hvordan er chromecast i forhold til appletv? Vi har appletv, superfornøyd!Vi ser nesten aldri på, brukeer chromecasten og ser Netflix og sånt![]()
Mmmm. Her blir det grandis i dag.. Hørtes bedre ut med hjemmelagetDa var deigen sattgod middag alle sammen
![]()
Så dumt - men greit at dere fikk en gratis inngang i det minste!Nope alle var fulle her.
Så da blir det evt. når dette er ferdig.
Er inne der hver dag nå og sjekker haha
Overhysterisk mor
Jeg klarte å snakke til meg en gratis inngang for hele familien så litt flink er jeg da...haha
Jupp :OFlere som trenger lønn?
Hipp hipp!Frøkna mi er 5 mnd i dag <3
Her er det mottatt - kjøper faktisk meste frukten derfra, på den ene butikken herVi kjøper ikke frukt og grønt på rema her...helt håpløst!!
Installer mobilbank, så slipper du stresset med kalkulator og batteriJupp :O
Heldigvis får mannen sin den 9. Litt kjipt når jeg venter på ny Nettbankkalkulator :/
Nok å bare tenke tankenRakk ikke å legge meg ned en gang![]()
Hehe, ja det er jo egentlig detMmmm. Her blir det grandis i dag.. Hørtes bedre ut med hjemmelagethaha
Hurra <3Frøkna mi er 5 mnd i dag <3
Det blir det samme tror jeg, er en dings som gjør at du kan se alt fra telefonen og inn i TVen, det er vel det samme med Apple tv??Hvordan er chromecast i forhold til appletv? Vi har appletv, superfornøyd!
Tenkt litt på det, men liker å bruke PCen til sånt - litt gammeldags der kanskjeInstaller mobilbank, så slipper du stresset med kalkulator og batteri![]()
Veldig kjektHøres jo lurt ut det![]()
Snakken med mannen, det var ikke samme sak i det hele tattHvordan er chromecast i forhold til appletv? Vi har appletv, superfornøyd!
Begge dele vettuTenkt litt på det, men liker å bruke PCen til sånt - litt gammeldags der kanskje![]()