Åja sånn ja, snodig daNeida kjenner hun ikke. Hun hadde en del pent brukte og ubrukte barneklær.
Åhh artig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja sånn ja, snodig daNeida kjenner hun ikke. Hun hadde en del pent brukte og ubrukte barneklær.
Åhh artig![]()
Deilig det da, her sover hun ogsåJeg burde satt pizzadeig nå, men tassen har visst tenkt å sove i evigheter i dagførst 40 min i senga og nå over en time på puppen
![]()
hørtes veldig godt ut med pizza forresten! Hva skal du ha på?Jeg burde satt pizzadeig nå, men tassen har visst tenkt å sove i evigheter i dagførst 40 min i senga og nå over en time på puppen
![]()
varierer nok fra butikk til butikk for her pleier det egentlig å være veldig bra!Vi kjøper ikke frukt og grønt på rema her...helt håpløst!!
Varierer nok fra sted til sted da, har ikke hatt problemer med de før, men så plutselig to uker på radDe har vært kjent for å ha dårlig frukt og grøntmen tror de har blitt mye bedre. Handler sjelden på Rema nå fordi vi ikke har de i nærheten. Blir coop extra og kiwi. Og meny hvis vi skal ha noe ekstra godt
![]()
Får skravla her i hvertfallDeilig det da, her sover hun ogsådupp nr 2, blitt fortere trøtt igjen i dag enn vanlig..
Skinke og pepperonihørtes veldig godt ut med pizza forresten! Hva skal du ha på?
er i grunn trøtt selvFår skravla her i hvertfallmen snart tom for batteri på tlf
Trøttiser i dag begge to![]()
greit å få mat servert daSkinke og pepperonisambos favoritt
skulle egentlig ha det i helga, men ble invitert på middag hos svigers i stedet
![]()
Sikkert tilfeldigVarierer nok fra sted til sted da, har ikke hatt problemer med de før, men så plutselig to uker på rad![]()
Ja synes det er greit å si fra, så blir de forhåpentligvis bedre på detSikkert tilfeldigmen bra du gir beskjed, så de får endra rutinene sine
![]()
Hehe, i dag også heter det vel?er i grunn trøtt selv![]()
Aldri feilgreit å få mat servert da![]()
Ja, de har jobba endel for å endre ryktet sitt her oppeJa synes det er greit å si fra, så blir de forhåpentligvis bedre på det![]()
Sååå typisk!Sitter å gjesper, men hvis jeg legger meg ned våkner hun vel![]()
Vi ser nesten aldri på, brukeer chromecasten og ser Netflix og såntVi har ikke detog om det er hdmi utgang på tv'n vet jeg heller ikke hehe
Men ellers en god ide da! vi pleier å ha fri data på mobilen og bruke det som internett på dataen også! Er der mest midt på sommeren og da er vi jo mest ute og er masse på tur så blir ikke så veldig mye tv/data, men liker å ha muligheten til å se litt på tv! og synes det er koselig å se på barnetv før ungene skal legge seg
![]()
Da er jo det greitHun er fornøyd i grunn så ikke stress sånnsett..men rart hun holder ut. Leker med papsen sin nå![]()
Haha ja, samme hver dagHehe, i dag også heter det vel?i hvertfall for min del
![]()