hvor stor er han nåhva str
?
Det er 122/128 jeg pakker bort og kjøper 134/140!! Han er 7 år og 3 mnd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvor stor er han nåhva str
?
Mhm helt enigVeldig mye lekkert![]()
Hehe går unna da på str ja. Bra de vokser da, men blir dyrt med klærDet er 122/128 jeg pakker bort og kjøper 134/140!! Han er 7 år og 3 mndMen lar han prøve før jeg pakker bort, for noe passer! Men mye som er "høyvann" på arma haha. Det passet jo i sommer!
![]()
Tusen takkHipp hipp <3
Ja og akkurat nå finner jeg ikke noe jeg syns er så veldig fint heller! typiskHehe går unna da på str ja. Bra de vokser da, men blir dyrt med klær![]()
Ja blir litt sprø av det.Sikkert en kjekk helg da
Planer i dag da?
Ahh det blir slitsomt ja..
Her var det 2 ganger i natt, så det er bra. Hun sov kun med oss da.
Jeppååhh det er gøy pakke daFine de skoene også
Babyshop og brandos her![]()
Vi har prøvd og gjøre det sånn men går i en uke så faller vi tilbakeMye godt høres det ut til ja...
vi har snakket om det selv, men slår det fra oss hver gang..mannen mener vi sparer mer på at jeg lager alt og lager meny sånn som vi har det nå...
fine jenta<3 var så herlig bilde på skjult hvot hun badet<3
Er vel kanskje koselig og sitte med og kanskje selv om det tar tidYesså er jeg treg så tar tid
regntøy? og sko til hvem?ååhh det er gøy pakke daFine de skoene også
Babyshop og brandos her![]()
Handler mest i Sverige men det er nok fordi jeg jobber der, og har blitt en vanesak og dra dit, er alltid så mye folk der så er egentlig ikke koselig og handle derMhm helt enig
Handler dere noe særlig i Sverige eller? Norby?
Ja helt enigspent på om det kommer noe i posten i dagsyns det er så kjedelig at de har sluttet med post på lørdager
![]()
Ah kjedelig hvor pleier du handle til han?Ja og akkurat nå finner jeg ikke noe jeg syns er så veldig fint heller! typiskeller noe, men var utsolgt i str hehe
hehe greit med en rolig dag etter en travel helg jaJa blir litt sprø av det.
Nja ikke så mye planer i dagHeldigvis
![]()
åhh stas. når fyller han?JeppMen sparkesykkelen er ikke lov å åpne ennå, er bursdagsgave
![]()
hehe okVi har prøvd og gjøre det sånn men går i en uke så faller vi tilbakehehe
Her er hun lang og smal syns jeg.Hihi jaaa takk <3![]()
Jada jeg syns detEr vel kanskje koselig og sitte med og kanskje selv om det tar tid![]()