Åh spennende. hva får dere denne uken daDen Grete roede pakka![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh spennende. hva får dere denne uken daDen Grete roede pakka![]()
Jeg åJa jeg blir som et lite barn![]()
Denne uka får vi ikke, men neste var det lakse wok, kyllingburger og soppgryte, så husker jeg ikke restenÅh spennende. hva får dere denne uken da?
hehe som mor så datterJeg åog storesøster har blitt bitt av basillen selv og spør etter pakke hver dag
ho syns det er ekstremt morsomt med pakke
så jeg får aldri åpna dem selv
![]()
Hehe sånn kan det gåSå ble vel vaffal våken en time etter jeg sa natta her..jaja
Jepphehe som mor så datter![]()
Mye godt høres det ut til ja...Denne uka får vi ikke, men neste var det lakse wok, kyllingburger og soppgryte, så husker jeg ikke resten
Ja men gøy å få gjort mer på strikkeriene også daHehe sånn kan det gå![]()
Venter du på noe nå da?Jepp![]()
Hva har dere gjort på i helgen da?
Ahh mye oppstykket og amming om natt?
Skal møte ei for noen klær...også på kafe, gubben kommer å møter meg og snuppa![]()
weee hva kommer? Jeg fikk melding at jeg har en på veiTror jeg får 2 pakker i dag...håper håper![]()
Vært på besøk, hatt besøk, bursdag osv
Heldige som arvermå kose dere
Ja våkner veldig ofte for mat. la henne i egen seng, sov 45 min, mat, sov 1 time til i egen seng så over til meg zzz..
Tusen takkÅhh gratulerer så masse<3<3
ååhh det er gøy pakke daweee hva kommer? Jeg fikk melding at jeg har en på veiKommer fra xxl, viking joggesko til storebror og sparkesykkelen
![]()
Venter du på noe nå da?![]()
fine jenta<3 var så herlig bilde på skjult hvot hun badetTusen takk![]()
Mye lekkert fra K.T jaAkkurat nå venter jeg ingentingsikler litt på alt tøy fra Kari traa da
lurer på og bestille noe derifra
![]()
Ja det er klartJa men gøy å få gjort mer på strikkeriene også da![]()
Veldig mye lekkertMye lekkert fra K.T ja![]()
YesJa det er klartveldig gøy når det blir ferdig
![]()