Skravletråd

Hei jenter!
Jeg har vært tilskuer nå i snart ett år og lest nesten alt dere har skrevet i andre tråder her i novemberforumet. Dere virker så hyggelige!!! Jeg tar meg selv i å si "en i forumet skrev at..." veldig ofte! Nå føler jeg at jeg har overskudd og "tør" å være med her og bidra litt også. Har laget noen tråder de siste dagene, håper ikke dere syns jeg er masete :p :eek: jeg "drømmer" om å komme inn på skjult, jobber med saken ;)
Er alene i vennegjengen med barn (unntatt ei som bor ett stykke unna og noen som er gravide nå), så jeg tar mye trøst og råd i alle tips dere skriver. Vi er jo i samme båt! Gleder meg til å prate mer med dere! :)

Hei og hopp, velkommen til deg :) Vi er ikke så skumle, skravl i vei :D

Bare å skravle for å komme seg oppover :) den teller antall poster du har skrevet den måneden, og så trekkes premiene fra de på listen. Noen premier må du i tillegg oppfylle noen andre krav (som min 500 poster og starte X antall tråder) og premien trekkes følgelig blant de som har klart det ^^

Går an å hive seg på skravletråden på generelt eller spilltråder for å øke antall fortere ;)
Vi må få i gang leketråder og spilltråder her igjen også...gidder ikke de på felles...eneste jeg syns er litt artig der er 3 påstander:P

Ja, jeg var visst det! Langt nede, men er jo bare 4. ennå også. Den bilen de har der er sååååå fin!
Den er kjempe fin ja:):)
Husk det med krav om tråder også. For å være med om alle gevinster må man lage hele 18TRÅDER!!
Godt gjort å være på listen allerede:)

Den er kjempe fin ja:):)
Husk det med krav om tråder også. For å være med om alle gevinster må man lage hele 18TRÅDER!!
Godt gjort å være på listen allerede:)
Ja, jeg så det! :o da blir det mye leketråder.. ;)
Det er jo deres fortjeneste jeg er der :) hadde jo ikke vært det hadde det ikke vært for at dere svarte ;)

Ja, jeg så det! :eek: da blir det mye leketråder.. ;)
Det er jo deres fortjeneste jeg er der :) hadde jo ikke vært det hadde det ikke vært for at dere svarte ;)
hehe jaja, men det kan være gøy det da:P

Selvsagt svarer vi:D

Hei og hopp...der var du og:)Sovet godt;)?
Ja hei, får ikke skravlet så mye i helgen :P alltid hektisk :o

Sovet greit, men syns godt hun kan begynne å sove litt mer sammenhengende snart :P

noen planer i dag da?

Må kjøpe flere gensere til storebror, plutselig var nesten alle korte på ermene, hjelpes som han vokser da :o :o

Back
Topp