Skravletråd

Mest smaksposjoner og litt frukt, ikke hele måltid :)

Men han liker visst å smake på ting og smatter høyt når han mener det er hans tur med noe godt når vi spiser :)

Tenkte å prøve med potet og gulerot smart.

Dere da? Prøve snart eller venter dere litt?
Matglade han da:) nei han har ikke fått smake noe enda:P eller skulle prøve banan men han grøssat bare av lukta:P tenkte jeg skulle prøve med en skje grøt i helga, får se åssen det går, han grøsser av sukkervann så vet ikke hvor lett det blir:P

Vanskelig å sove på kommando :P huff, små barn er ikke veldig "snille" med dyr :P svigersøster har to engelsk settere og jeg synes synd på de etterhvert..
Ja, det er ikke bare bare å unngå lugging som skal være barnekos ><

Tror likevel vi fikk sneket inn litt ordentlig kos litt unna babyen :P

Matglade han da:) nei han har ikke fått smake noe enda:P eller skulle prøve banan men han grøssat bare av lukta:P tenkte jeg skulle prøve med en skje grøt i helga, får se åssen det går, han grøsser av sukkervann så vet ikke hvor lett det blir:P
Fikk anbefalt å starte med grønnsaker, unngå å starte søtt. Skal sies at jeg glemte litt av det når vi begynte.

Det han hittil har likt best er avokado :)

Fikk anbefalt å starte med grønnsaker, unngå å starte søtt. Skal sies at jeg glemte litt av det når vi begynte.

Det han hittil har likt best er avokado :)
Takk for tips:)
Veldig mange barn som er glad i avokado virker det som:P kanskje kjøpe det selv

Prøvde å legge min, men måtte plutselig hente mannen (som feira bryllupsdagen med kortspill med gutta :P), sovnet i bilsetet. Der og kan det bli vanskelig å lirke
Hvordan gikk det? Her våkna hun og sovna ikke før rundt midnatt og sover ennå så hun har snudd døgnet skikkelig nå :/

Takk for tips:)
Veldig mange barn som er glad i avokado virker det som:P kanskje kjøpe det selv
Jeg har det alltid hjemme, så pleier å sette av litt til ham når jeg lager salat - er verdt å prøve ja.

Har ellers søtpotet og Mango i kjøleskapet som skal testes ila helgen :)

Jeg har det alltid hjemme, så pleier å sette av litt til ham når jeg lager salat - er verdt å prøve ja.

Har ellers søtpotet og Mango i kjøleskapet som skal testes ila helgen :)
Har faktisk aldri hatt avokado hjemme:P men fikk et tips av en venninne og blande det i grøten for det hjalp visst mot hard mage:)
Søtpotet er godt:)

Bestilt til lillegutt :D
Storebror hadde lik da han var liten, men den forsvant gitt......

9014888136734_1037815_Blue_1_114800_jpg.jpg

Back
Topp