Født 2 des??Tenk at i dag er lille hjerte hele 4 mnd :O tiden går utrolig fort :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Født 2 des??Tenk at i dag er lille hjerte hele 4 mnd :O tiden går utrolig fort :O
God morgen og god helg!!God morgen og god helg
Her er det dårlig vær, så det blir innedag. Har vært oppe hver 2. time i natt, bedring fra i går i det minste![]()
Huff da! Infeksjon eller sykdom på gang ? Masse god bedring i alle fall!Jeg har fått så hinsides vondt i øret!! fader!!!
OidaHar jeg ventet noe mer hadde han nok gjort det samme - det rare er at han pleier å si ifra, her la han bare og smilte
Bæsjet når vi skiftet bleie - var første solide bleia :O antar at det følger grøt og smaksprøver
KakeTakkvi skal i bursdag så den dagen her blir nok knall
iallefall for atoresøster
![]()
Jeg er stygt redd for det. fader as. :/ Håper det går over.Huff da! Infeksjon eller sykdom på gang ? Masse god bedring i alle fall!
Gratulerer <3Tenk at i dag er lille hjerte hele 4 mnd :O tiden går utrolig fort :O
Selvforskyldt hos deg daUsj, dårlig vær her og. Kjipt når det var DET fine været i går :/
Her sov han 4-3-3, men hjelper ikke når jeg selv levert meg Sent... Oo
Ooooj! Så deilig da!!Meldt 21 grader her i dag....Må si det er ltit kjipt å tenke på vi skal hjem i morgen...
Noen spennende planer i dag?God morgen og god helg!!![]()
Håper det! Kjipt å være syk på ferie :/Jeg er stygt redd for det. fader as. :/ Håper det går over.
Er ofte det... :OSelvforskyldt hos deg da![]()
Nedtur å dra hjem når det er så fint vær :/Meldt 21 grader her i dag....Må si det er ltit kjipt å tenke på vi skal hjem i morgen...
UffdaJeg har fått så hinsides vondt i øret!! fader!!!
HeheEr ofte det... :O
Er som nå, alle sover mens jeg ligger her og praterHehe![]()
Vanskelig å sove på kommandoEr som nå, alle sover mens jeg ligger her og prater
Eller, ungen våknet når katten kom - stakkars pus lever farlig nå