Min passer, men vet ikke om jeg orker. Mulig jeg fullammer fortsatt også og da gidder jeg i alle fall ikkeDet blir braTror ikke bunaden min passer, orker ikke ha den på uansett
Blir vel skjorte på gutta og kjole på snuppa
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min passer, men vet ikke om jeg orker. Mulig jeg fullammer fortsatt også og da gidder jeg i alle fall ikkeDet blir braTror ikke bunaden min passer, orker ikke ha den på uansett
Blir vel skjorte på gutta og kjole på snuppa
![]()
Nei, veldig upraktiskMin passer, men vet ikke om jeg orker. Mulig jeg fullammer fortsatt også og da gidder jeg i alle fall ikke![]()
Yes. Så da blir det vel en enkel kjole som er grei å amme iNei, veldig upraktisk![]()
Høres lurt ut! Må nesten se igjennom det jeg har, men må nok investere i noe nytt :OYes. Så da blir det vel en enkel kjole som er grei å amme i![]()
GøyEller det heter vel strengt tatt rio safari så da sier det seg selv hva det er med det navnet
Barna kan ri på kamel og ponni.
Badebasseng og sklier.
Sjøløveshow osv
Frister med noe nytt her også, men får seHøres lurt ut! Må nesten se igjennom det jeg har, men må nok investere i noe nytt :O
Hehe, morsom skapning det der
Krysser fingreneNå er det trekning rett rundt hjørne tenker jeg!!!
Ja hehe. OJ. likte han godt. Fikk til og med navn den derHehe, morsom skapning det der![]()
Ja spentKrysser fingrene![]()
Trøtt dag i dagVært en fantastisk dag
Hvordan har deres vært?
SpennendeNå er det trekning rett rundt hjørne tenker jeg!!!
Å herlig, elsker dyreparker
OhhTrøtt dag i dagog ikke tid til å prøve på en dupp. Nå er vi på hytta og koser oss, snart taco
![]()
Ja vi koste oss masseÅ herlig, elsker dyreparker![]()
Veldig!! Håpe noen av oss vinnerSpennende![]()