Skravletråd

Har begynt å få fysiske symptomer på søvnunderskudd, forstår det ikke, da jeg sov mye mindre med førstemann. Jeg er vel gammel og grå, og tåler ikke like mye som før? Eller så er det at jeg har to barn ;)
Hehe en kombinasjon av de to kanskje? Hva slags symptomer har du?

Hei på dere jenter!

Sett topp 100 april? Hva syns dere?:):)

Her storkoser vi oss. Faktisk hele 24 grader her i dag:D:D

I går var vi på rio safari. :)Så spiste vi deilig paella på en lokal restaurant.

I dag blir det i hovedsak bading . Fant en oppblåsbar tiger i går, så den må jo tas i bruk vettu;)
Høres ikke feil ut!! Gleder meg sånn til sommeren nå!!! Men koselig med vår først :)

Topp 100 kan bli spennende, spent på premiene jeg :P hvis det er noe virkelig stilig, så må vi lenge strategi for oppretting av tråder :P

Ja, antakeligvis :) Men jeg er "bare" 25 år, da, så skulle tro jeg var sprek enda.
Hadde jeg ikke hatt barn, kunne jeg nok vært natterangler, men disse to skal jo opp før kl 07 hele året hehe.
Hvis jeg legger meg senere enn 23 blir det en dårlig dag dagen derpå! Optimalt burde jeg legge meg 21, men da er det jo bare barn, barn hele dagen og ikke noe fritid :p
Ja du var det da. Greit med litt voksentid også ja!! Burde sikkert lagt meg tidligere het og, men... Hehe

Tar på med nattebøller :) synes en er tøft allerede :P

Ja du var det da. Greit med litt voksentid også ja!! Burde sikkert lagt meg tidligere het og, men... Hehe

Tar på med nattebøller :) synes en er tøft allerede :p
Gleder meg til de begynner på skolen :p

Jeg har ikke spist noe, orker ikke å lage meg mat. finn
Hehe, joda. Men jo større de blir, jo senere legger de seg :O
Ja, men så er de ute og leker 3-4 timer aleine da :D Og går på do selv hehe.. Og kan overnatte hos besteforeldrene en helg.
Gleder meg til lille er stor nok til å overnatte borte, husker ikke hvor gammel eldste var da vi prøvde første gang, hmm

Jeg har ikke spist noe, orker ikke å lage meg mat. finn

Ja, men så er de ute og leker 3-4 timer aleine da :D Og går på do selv hehe.. Og kan overnatte hos besteforeldrene en helg.
Gleder meg til lille er stor nok til å overnatte borte, husker ikke hvor gammel eldste var da vi prøvde første gang, hmm
Ah sånn sett :)

Er sånn sett ganske heldig med naboen min - hun har innimellom tatt med lillegutt på trilletur mens jeg rydder/sover litt :D

Noen som kanskje kunne gjort noe lignende i nærheten?

Ah sånn sett :)

Er sånn sett ganske heldig med naboen min - hun har innimellom tatt med lillegutt på trilletur mens jeg rydder/sover litt :D

Noen som kanskje kunne gjort noe lignende i nærheten?
Heldig da ja :) ! Her er ingen som kan trille... Ikke på dagtid i hvertfall, kanskje i helgen. Bor bare småbarnsforeldre og gamlinger her hehe.

Går greit, da, jeg har funnet ut at jo mer sliten man blir, jo lavere blir terskelen for å ha det koselig :)

Heldig da ja :) ! Her er ingen som kan trille... Ikke på dagtid i hvertfall, kanskje i helgen. Bor bare småbarnsforeldre og gamlinger her hehe.

Går greit, da, jeg har funnet ut at jo mer sliten man blir, jo lavere blir terskelen for å ha det koselig :)
Hehe,ja! Og så er det veldig mye som blir morsomt når man er overtrøtt :P

Åhh det er slitsomt! Hvordan ble natta da? Vi sov ganske bra, men hun sov bare med meg :) 4 t sammenhengende en gang, er ikke værst det da :)
Natta var så som så.. Sov ei ok økt mellom 24 og 2.30, men etter det mista jeg tellinga på hvor mange ganger han våkna :/ i dag har han vært trøtt, litt slapp og veldig vannete avføring. Er det sykdom? Eller tenner?

4 timer er gull!

Mi må også ammes ganske mye, og vil helst ha puppen lett tilgjengelig hele tiden. Så jeg orker ikke ha henne noe annet sted enn ved siden av meg i senga. Hadde blitt kokko av å måtte sette meg opp og våkne hver gang jeg skulle kobla henne på :P

Blir spennende å se om han sover litt bedre når dere begynner med fast føde da. Er jo lov å håpe ;)
Haha, jeg blir jo kokko :P
Men han sover så mye bedre alene i nestet sitt. Og vi voksne sover også bedre, så da får jeg bare holde ut litt til :D går jo greit, jeg har ingen andre barn og husarbeid er det så som så med :P

Haha, jeg blir jo kokko :P
Men han sover så mye bedre alene i nestet sitt. Og vi voksne sover også bedre, så da får jeg bare holde ut litt til :D går jo greit, jeg har ingen andre barn og husarbeid er det så som så med :P
Jo jo, men kan skjønne du blir sliten av det likevel. Som sagt, så er det en grunn for at jeg har henne hos meg. Jeg sover ikke akkurat tipp topp, for driver jo å småvåkner hele tida, men skulle jeg hatt henne noe annet sted tror jeg ikke jeg hadde fått mange timene med søvn hver natt. Heller ikke mannen! Han får i hvert fall sove godt sånn som det er nå :P

Natta var så som så.. Sov ei ok økt mellom 24 og 2.30, men etter det mista jeg tellinga på hvor mange ganger han våkna :/ i dag har han vært trøtt, litt slapp og veldig vannete avføring. Er det sykdom? Eller tenner?

4 timer er gull!
Hmmm nei ikke godt å si? :/

Back
Topp