Skravletråd

Åj, ja da hadde jeg kommet til å reagert også. Det hørtes ekkelt ut!
Krysser fingrene for bedring for dere snart da :)
Ja ikke sant. Men så kviknet hun egentlig litt til på legevakta. Nå får jeg iallfall i henne litt, men det er mindre enn jeg syns er greit egentlig. Syke små er ikke gøy:(
Håper ting bedrer seg for dere og snart:)

Ja ikke sant. Men så kviknet hun egentlig litt til på legevakta. Nå får jeg iallfall i henne litt, men det er mindre enn jeg syns er greit egentlig. Syke små er ikke gøy:(
Håper ting bedrer seg for dere og snart:)
Nei det er ikke gøy... verste er når hun skriker og virker som hun har vondt. Kommer hver gang hun skal sove nå. På dagen også. Lurer på om det er tenner på gang også oppi alt.

Huff så slitsomt:o håper det retter seg. Prøvd med litt fast føde?
Her er det toåringen som våkner om natta. Mareritt tror jeg. Reiste på hytta, og han våkna ikke EN eneste gang. Kom hjem og han våkna to ganger. Men han sov iallfall lenger på morgenen. Sove får vi gjøre når vi blir gamle:P haha
Nei, ikke prøvd det enda. Tenkte å fullamme i 6 mnd og evt gi noen smaksprøver bare :) men får se hva jeg gjør :) er 6 mnd 6. mai, så deg er jo ikke sååå lenge igjen ;)

Trasig med mareritt. Prøvd drømmefanger?

Har begynt å få fysiske symptomer på søvnunderskudd, forstår det ikke, da jeg sov mye mindre med førstemann. Jeg er vel gammel og grå, og tåler ikke like mye som før? Eller så er det at jeg har to barn ;)

Har begynt å få fysiske symptomer på søvnunderskudd, forstår det ikke, da jeg sov mye mindre med førstemann. Jeg er vel gammel og grå, og tåler ikke like mye som før? Eller så er det at jeg har to barn ;)
Er vel en kombinasjon?;)

Husker jeg før kunne sitte og se film til Sent hvert eneste kveld. Nå derimot...

Hei på dere jenter!

Sett topp 100 april? Hva syns dere?:):)

Her storkoser vi oss. Faktisk hele 24 grader her i dag:D:D

I går var vi på rio safari. :)Så spiste vi deilig paella på en lokal restaurant.

I dag blir det i hovedsak bading . Fant en oppblåsbar tiger i går, så den må jo tas i bruk vettu;)

Er vel en kombinasjon?;)

Husker jeg før kunne sitte og se film til Sent hvert eneste kveld. Nå derimot...
Ja, antakeligvis :) Men jeg er "bare" 25 år, da, så skulle tro jeg var sprek enda.
Hadde jeg ikke hatt barn, kunne jeg nok vært natterangler, men disse to skal jo opp før kl 07 hele året hehe.
Hvis jeg legger meg senere enn 23 blir det en dårlig dag dagen derpå! Optimalt burde jeg legge meg 21, men da er det jo bare barn, barn hele dagen og ikke noe fritid :p

Hei på dere jenter!

I går var vi på rio safari. :)Så spiste vi deilig paella på en lokal restaurant.

I dag blir det i hovedsak bading . Fant en oppblåsbar tiger i går, så den må jo tas i bruk vettu;)
Åja, er du på ferie? Begynte å lure på om Bergen fikk en tidlig sommer :p :p
Kos deg på ferie. .Hvor er du, Spania?

Åja, er du på ferie? Begynte å lure på om Bergen fikk en tidlig sommer :p :p
Kos deg på ferie. .Hvor er du, Spania?

Hehe, tror det er fint vær i Bergen i dag også for snakket med svigermor i morges...men akkurat 24 grader kan ikke bergensere skryte på seg;)

Vi er i Spania ja, Santa Pola:)

Ok. Min er jo bare snart 4 mnd hun. Er veldig spent på dette med søvn og fast føde, men prøver å ikke ha forventninger om at hun skal sove bedre. Husker jeg hadde det med første, og ble veldig skuffet da han var like urolig også etter vi starta med grøten :)

Skjønner det ja :) I natt sov hun ganske bra, men hun sov ikke i egen seng da :) men hun sov fra 11-1 og fra 1-5! så det var jo veldig bra for henne å være :P og videre til 7 og 8 og sover ennå.
Men mulig det ble litt krøll da vi skrudde klokka for hun har lagt seg tidligere og stått opp tidligere en god stund nå, men etter søndag har hun lagt seg senere igjen.. i går trodde jeg hun hadde lagt seg for kvelden da hun sovna halv 7, men så var hun våken igjen halv 9 og til vi la oss i ti-elleve tiden. Syns egentlig det var veldig greit at hun la seg i 8-tiden på kvelden :) Men det blir vel sånn igjen snart kan man håpe.

Hvordan var natta deres?

Hehe, tror det er fint vær i Bergen i dag også for snakket med svigermor i morges...men akkurat 24 grader kan ikke bergensere skryte på seg;)

Vi er i Spania ja, Santa Pola:)
Dere får hygge dere da :) !

Ja det ble litt mye nå. Men legen sa det mest sannsynlig hang i sammen, så da tror jeg på det. Men håper hun blir bedre snart, misliker sterkt at hun spiser så lite:( får brekninger så fort jeg prøver med fast føde, og spiser maks halvparten i døgnet av hva hun pleier.
Tusen takk:)

Uff ja det skjønner jeg ja, ikke gøy med syke små! Håper hun kommer seg fort nå :) Ikke så rart at hun spiser lite når hun er syk, men forstår veldig godt at du blir bekymret! Hvordan er formen hennes i dag?

Bra dere slapp mageknip :) satser på det her og :D
Min sov også lite i dag, så jeg har brukt 1 time på å legge overtrøtt baby :/
Åhh det er slitsomt! Hvordan ble natta da? Vi sov ganske bra, men hun sov bare med meg :) 4 t sammenhengende en gang, er ikke værst det da :)

Jeg lot smøret stå ute i går kveld, så nå tør jeg ikke å spise det :P !!

Uff så slitsomt! :o Håper på mer søvn snart :)

Hei på dere jenter!

Hei hei! Det har jeg ikke nei, får gå å titte :)
Oi oi så utrolig deilig! må kose dere veldig masse :)

Stakkars lille pia :/ bra hun er bedre ihvertfall :)
Ja, litt mer søvn hadde gjort seg ;) begynte å bli litt bedre en periode, men så ble det verre igjen.. Natt til i går amma jeg 7 ganger :O og iom at han sover i egen seng, så må jeg opp. Sitter på sengekanten å ammer sånn at jeg bare kan lirke han oppi igjen :P
Mi må også ammes ganske mye, og vil helst ha puppen lett tilgjengelig hele tiden. Så jeg orker ikke ha henne noe annet sted enn ved siden av meg i senga. Hadde blitt kokko av å måtte sette meg opp og våkne hver gang jeg skulle kobla henne på :P

Blir spennende å se om han sover litt bedre når dere begynner med fast føde da. Er jo lov å håpe ;)

Back
Topp