Jada ikke så verst. dere da?God morgen! Sovet godt?
Bare løse planer her. Vaksinere kattene på lørdag, Kansje svømme litt. På søndag skal vi kanskje på kamp, kommer ann på om noen kan passe lillegutt![]()
hva kamp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada ikke så verst. dere da?God morgen! Sovet godt?
Bare løse planer her. Vaksinere kattene på lørdag, Kansje svømme litt. På søndag skal vi kanskje på kamp, kommer ann på om noen kan passe lillegutt![]()
God morgen jenter og riktig god helg!!
Hva er deres planer for helga?![]()
God morgen!![]()
Ikke de store planene i grunn, skal treffe søsteren min med familie. Hadde kanskje håpet at været skulle holde seg fint så vi kunne vært ute, grilla litt og sånnmen vi får se! Bake rundstykker kanskje.. "Imponere" svigermor litt
![]()
Koselig det da!Håpe været holder. Her er det meldt regn i helgen gitt, men vi har hatt mage strålende dager nå da!
Rundstykker er godt! Her skal jeg bake en sjokoladekake etterpå, da vi får besøk senere![]()
Ja i natt sov vi fantastisk godt! Han sov fra 23 til 5 i egen seng, spiste litt da og sov videre til halv åtteJada ikke så verst. dere da?
hva kamp?![]()
Ja, har blitt mange lange trilleturer i solaJa , vi har nok hatt samme flotte været her denne uka! Helt fantastisk!
Sjokoladekake blir bra vettu!Du er en driftig dame gitt! Ikke mye rolige dager på deg
![]()
Åhh så flott nattJa i natt sov vi fantastisk godt! Han sov fra 23 til 5 i egen seng, spiste litt da og sov videre til halv åtte
Molde skal spille mot Stabæk - så tar med tantebarna mens søsteren min tar lillegutt litt![]()
Neida syns ikke det var illeOk fin pris syns jeg. Her er 2000.
Hørtes veeeeeeeeldig godt ut heheÅh såpass...da vil jeg tro dere ofte har flere i hus ja
Har cup cakes i frysen etter dåp så tar opp de. Det er vanilje med bringebærkrem og hvit sjokolade på.
Så baker jeg en enkel sjokoladekake tror jeg...det liker vi alle
Badeland er kos vettu.
Ja hihiHørtes veeeeeeeeldig godt ut hehe![]()
![]()
GratissFERDIG med teppet.... PUH... det var mange masker det. Deilig.
Ja, har blitt mange lange trilleturer i sola
Hehe, jeg har ikke ro i ræææva...er det som er problemet...![]()
Ja, deilig med litt mer søvn - første gang på lenge hvor jeg må vekke ham pga trykk i puppeneÅhh så flott natt
Ahhh, så kjekt![]()
Woop! GratulererFERDIG med teppet.... PUH... det var mange masker det. Deilig.
Åh så bra. Mye god trimJa, vi nærmer oss 4 mil denne uka![]()
Hehe, skulle gjerne hatt litt mer uro i ræva jeg .. Haha![]()
hehe det er aua, men et veldig godt tegn ofteJa, deilig med litt mer søvn - første gang på lenge hvor jeg må vekke ham pga trykk i puppene![]()
Ja, viser jo at ting fungerer som de skal (med både melk og pupper)hehe det er aua, men et veldig godt tegn ofte![]()
SantJa, viser jo at ting fungerer som de skal (med både melk og pupper)
Nå sover han i armene mine, men får ro kun hvis jeg står![]()
Åh så bra. Mye god trim
Merker hvor mye bedre jeg føler meg når vi er mye ute
Haha skal sende litt over til deg jeg![]()