Skravletråd

Da er du heldig! Har stort sett noen små hull som han fikser opp i :/

Ja fikk de Sent - begge var oppe, de nede kan se ut til at ikke er der :)
Det er kjedelig:-/ han har sagt han tror jeg aldri får hull:P hadde hull i melketenna en gang bare.
Aah, oppe sjekka han ikke noe særlig. Han sa de nede ofte var mest trøblete.

Hehe ja.. blæ.. I natt sovna hun halv 12 og våknet sikkert hver halvtime.. føltes i alle fall sånn! og mange ganger våkner jeg fordi hun lager lyder og rører på seg men når jeg flytter på henne så vi skal ta den andre puppen sover hun plutselig igjen.. føler jeg bare dupper hele natten :P
Omg, at du kommer deg igjennom dagen skjønner jeg ikke :O og 2 barn i tillegg til baby :O mulig snuppa blir roligere når hun flyttes på eget rom? Når hun ikke ser og lukter deg hele tiden :P

Hehe så bra! Jeg var i graviditeten så det er ikke så lenge siden, men kunne jo ikke ta røntgen så føler det hele var litt bortkastet :P men tannlegen mente jeg burde komme tilbake å ta bilde når jeg hadde født..
Fikk samme beskjed.. Blir utsatt og utsatt :P

Ja, vi kan absolutt ikke klage! :)

Så deilig! Kjekt å gjøre det sammen da! :) langt å reise til hytta?

Drømmer om hytte men det får bli når vi blir voksne tror jeg :p
Bruker ca 1 time og 20 min hvis føret er greit :)

Vi holder på å bygge egen hytte, så bor på svigermor sin foreløpig ;) blir kanskje ferdig med 1. etg til påske :D hehe, voksen ja.. Er ikke så vanlig å kunne bygge hytte i 20-30 årene, men vi kan pga arv fra sambos far :/

Vi holder på å bygge egen hytte, så bor på svigermor sin foreløpig ;) blir kanskje ferdig med 1. etg til påske :D hehe, voksen ja.. Er ikke så vanlig å kunne bygge hytte i 20-30 årene, men vi kan pga arv fra sambos far :/
Mannen her har SÅ lyst på hytte:P men det er som du sier, ikke vanlig å få til det når man er så ung. Prøver å forklare det, men han er ikke enig:P
Uff, arv ja. Mannen mista faren når han var liten, men der var det heller mye gjeld som moren overtok:-(
Håper dere får hytta klar til påske:D

Hehe ja.. blæ.. I natt sovna hun halv 12 og våknet sikkert hver halvtime.. føltes i alle fall sånn! og mange ganger våkner jeg fordi hun lager lyder og rører på seg men når jeg flytter på henne så vi skal ta den andre puppen sover hun plutselig igjen.. føler jeg bare dupper hele natten :P
Uff så slitsomt:o sove kan en gjøre når en blir gammel(?):P hehe

Mannen her har SÅ lyst på hytte:P men det er som du sier, ikke vanlig å få til det når man er så ung. Prøver å forklare det, men han er ikke enig:P
Uff, arv ja. Mannen mista faren når han var liten, men der var det heller mye gjeld som moren overtok:-(
Håper dere får hytta klar til påske:D
Så trist å miste pappa'n sin så tidlig :( sambo var 24.. Vi har kalt opp tassen etter han :D

Vi har endel lån også da :/ mer enn gjennomsnittet tror jeg :P dyrt å bo i Trondheim ;)

Blir nok bra ja, kjekt å ha en plass å bruke.. Spesielt når man får barn ser jeg for meg.. :) er det bare til vinterbruk primært eller er det like fint hele året?

Så trist å miste pappa'n sin så tidlig :( sambo var 24.. Vi har kalt opp tassen etter han :D

Vi har endel lån også da :/ mer enn gjennomsnittet tror jeg :P dyrt å bo i Trondheim ;)
Ja veldig:( tror han var rundt 12:( så koselig med oppkalling da:) mannen her har første navnet til faren.
Ja blir en del lån. Vi ble nettopp kvitt en del, men mannen har mange ønsker for hva han vil kjøpe:P vi er heldig å bor på en "billig" plass da:)

Ja ikke sant! Jeg var der midt i mellom svangerskapene mine:) greit å få tatt bilde. Jeg har en porselenstann som han har satt inn, og i går kom han plutselig på det og sa "jeg ser ikke hvilken av de det er engang":D hehe

Haha så bra da :D Uff jeg gruer meg.. Pleier å få skryt av tennene mine, men nå har det gått så lang tid :P og litt redd for om det blir veldig dyrt :P

Omg, at du kommer deg igjennom dagen skjønner jeg ikke :O og 2 barn i tillegg til baby :O mulig snuppa blir roligere når hun flyttes på eget rom? Når hun ikke ser og lukter deg hele tiden :p
Hehe når hun flytter inn til nattuglen lillegutt, de blir nok ett fint nattlig radarpar haha :D

:( ble du blå og hoven etterpå? Jeg så ut som om jeg hadde blitt slått ned :p ikke gøy for kjæresten den gang :p

Uff ja, så ikke ut :P og på den ene siden var det en krok på roten så de holdt på i en evighet for å få den ut og rota borti noe så jeg hadde en pipende lyd i øret i ett år etterpå! :o heldigvis ble det borte igjen til slutt :P

Hehe uff, var det noen som trodde det var han som hadde gjort det? :o

Har ett lite håp når de starter på skolen haha :D
Hehe:P her har vi vært veldig heldig med gutten ganske lenge, så nå får vi igjen:P jenta er også helt utrolig og sover hele natta. Får litt mat i 6-7 tiden og sover bittelitt til. Så vi har det veldig godt. Men kjenner på det å ikke sove sammenhengende:p

Back
Topp