Skravletråd

God morgen alle og god fredag! Her starter dagen noe tidligere enn hva jeg selv mener er nødvendig, men men :P

Han har egentlig holdt på siden litt over 4. Da ingenting fungerte sto vi opp.. Og nå sitter vi her da, med blidfisen :P
Oj, det har litt tidlig ja :P

hmm nei hun sover men bruker meg som smokk.. Sover lett og må ha pupp hver time omtrent og siden jeg må hjelpe henne å koble til blir det lite sammenhengende søvn..
Samme i natt også?

Her var det litt bedre i natt. Sov fra 21 til 01.15, fra 01.45 til 04.30 og så våken 06.30 og 07.45. Lå og kosa oss litt før vi sto opp nærmere 9 :)

Samme i natt også?

Her var det litt bedre i natt. Sov fra 21 til 01.15, fra 01.45 til 04.30 og så våken 06.30 og 07.45. Lå og kosa oss litt før vi sto opp nærmere 9 :)
Ser ut til at vi har hatt ganske lik natt denne gangen :P bortsett fra at vi måtte stå opp i femtiden, da det ble uaktuelt å ligge stille :O

Samme i natt også?

Så bra :) Nei det er det samme.. Er det noe jeg kan gjøre tro? :P

Så bra :) Nei det er det samme.. Er det noe jeg kan gjøre tro? :P
Vente til det går over :P hehe, nei vet ikke hva du kan gjøre. Bare fortsette å øve på å ligge i egen seng? Min lille vil ikke ligge ved siden av meg :( kan sove i armkroken etter amming da :)

Ingen konkrete planer - og det snør såpass at jeg er usikker på om tur ut er noe behagelig

Dere da?
Har vært ute på trilletur som vanlig :)
Ordna litt til dåpen og starta på pakking til hytta i helga :) utrolig mye babystæsj som må med :D

Har vært ute på trilletur som vanlig :)
Ordna litt til dåpen og starta på pakking til hytta i helga :) utrolig mye babystæsj som må med :D
Så koselig :) ja rart hvor mye man føler at man må ta med seg (eller, ikke *må *, men mellom det man må ha med og det som er praktisk.. Hehe)

Akkurat nå er jeg madrass - sovnet endelig etter en enorm bæsjebleie (etter 6dager uten :O)

Vente til det går over :p hehe, nei vet ikke hva du kan gjøre. Bare fortsette å øve på å ligge i egen seng? Min lille vil ikke ligge ved siden av meg :( kan sove i armkroken etter amming da :)

Helt motsatt av her da, hihi :) Hun sovner også når hun spiser på dagen da. Før kunne hun ligge litt alene på morgenen i senga etter jeg hadde stått opp, men nå er det ikke lenge.. Men hun sovner som regel tidligere nå så er det kanskje litt derfor hun står opp før også.. Sovner ofte på fanget ca kl 19 og tar natta da, men PÅ meg. ville gjerne hatt hun i egen seng... Jeg blir jo bare stuck i sofaen :P

Hytta :p som jeg gleder meg til den er ferdig bygd! Litt lei av å være alene med tassen hver eneste dag hele uka :/

Middag i dag er sambos hjemmelagde burger :D

Åh det skjønner jeg ja!
MM nam! Her blir det vet ikke :P

Back
Topp