Skravletråd

Hahaha, rakk ikke få på meg jakken at han slo opp med øynene :p får ta ham i selen da :p

Ja, veldig lett. Men de jeg har pleid å bruke gikk ut av produksjon - og prøvde nå de nye de har tilbudt meg, men ser plutselig forferdelig dårlig, enn det skal være samme styrke. Var så skummelt at jeg ikke turte å kjøre da skilt er uklare.. Så må finne ut av dette!

Oi ja det skjønner jeg!

Hehe typisk at han våknet da :P

Da har lillemor fått smake grøt for første gang, bare pittelitt da.. Så får vi se om magen synes det var like godt som hun..

Planer for dagen?
Har vært på dåpssamtale:)
Ellers har jeg bakt i morges.
Må ellers på apoteket en tur.
Ingen spesielle planer for ettermiddagen.
Regner med vi skal forsette bygge på den superlanpe brio togbanen:P

Og der kom mannen hjem fra jobb, syk...:/
Samme som guttungen hadde sikkert. Jeg og snuppa er snufsen, men blir forhåpentligvis ikke noe mer ut av det for oss.

åååå så søte :D men hadde ikke lillegutt sin str :(

250088.jpeg

Oi ja det skjønner jeg!

Hehe typisk at han våknet da :P
Prøvde å måke med sele, men gikk ikke så greit. Snøen er så tung og må shuffles, ikke ideelt med en på magen da.

Satte han i sportsdelen, flatt ut. Gikk en stund, men så ble han lei. Det som reddet meg da var at naboene kom ut og måkte de og. Så litt på det - så fikk jeg hjelp av den ene mens den andre trillet en liten tur og kom tilbake med sovende Bby :D snilleste naboene!!

Våknet så klart når jeg var ferdig og skulle inn, men helt ok. Kan rydde senere :P

God morgen ja;) Såpass, hva gjorde dere på:)?

Natt som vanlig her, så ok ja:)
Var på storsenter, så en tur innom pappa og gikk tur og styrte på. Veldig koselig men ikke ideelt hvis vi skal begynne å jobbe inn noen kveldsrutiner

Og der kom mannen hjem fra jobb, syk...:/
Samme som guttungen hadde sikkert. Jeg og snuppa er snufsen, men blir forhåpentligvis ikke noe mer ut av det for oss.
Huff da. God bedring til dere alle sammen, får satse på at dere slipper å bli mer syke!

Prøvde å måke med sele, men gikk ikke så greit. Snøen er så tung og må shuffles, ikke ideelt med en på magen da.

Satte han i sportsdelen, flatt ut. Gikk en stund, men så ble han lei. Det som reddet meg da var at naboene kom ut og måkte de og. Så litt på det - så fikk jeg hjelp av den ene mens den andre trillet en liten tur og kom tilbake med sovende Bby :D snilleste naboene!!

Våknet så klart når jeg var ferdig og skulle inn, men helt ok. Kan rydde senere :p

Så snilt :D :D

De ringte fra barnehagen. OJ. virket veldig trøtt og sliten. nesten sovnet under lunsjen:eek:Hadde visst ikke feber.
Skulle ringe tilbake om han ikke virket bedre etter hvil.

Back
Topp